اخبار بروجرد

خط کشی ۱۹۵ کیلومتر از جاده‌های بروجرد

روزهای بروجرد– رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد گفت: باهدف ایمن سازی، ۱۹۵ کیلومتر خط کشی محورهای مواصلاتی این شهرستان طی هفت ماهه سال جاری انجام شده است.

محمد ایرانشاهی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه، با تلاش ادارات ستادی و شهرستان، ۹.۵ کیلومتر روکش آسفالت در محور های اصلی ، ۸ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای روستایی، ۹ کیلومتر زیر سازی محورها ی روستایی انجام شده است.

او بیان کرد: حذف و اصلاح نقطه‌ی حادثه خیز روستاهای سنگ سفید بیچون و گوشه محسن بن علی به مقدار ۵۰ هزار متر مکعب،۵ کیلومتر شانه سازی محور های مواصلاتی، ۵۰۰ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال و راه اندازی ۵ دستگاه ماشین آلات بخش دیگری از اقدامات شاخص طی هفت ماهه ۱۴۰۲ در این شهرستان می باشد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد عنوان داشت: تنقیه و لایروبی ۱۸ دستگاه پل‌ در محور اصلی فرعی و روستایی، هزار و ۵۰۰ تن لکه‌گیری و چاله گیری ، ریزش برداری و پاکسازی محورها با حجم ۸هزار متر مکعب، تیغ زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول ۳۵۰ کیلومتر، ایجاد هره خاکی نقطه‌ای پل‌های آبرو در محورهای مواصلاتی ۵۰ دستگاه، بهره‌برداری از دو دستگاه زیر گذر پادگان مهندسی و دودانگه ، تعمیر و مرمت ۳ دستگاه پل‌های آسیب دیده و ساخت را به‌عنوان‌ بخشی دیگری از اقدامات هفت ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

او به اقدامات انجام شده در راستای ایمنی و حریم این شهرستان اشاره کرد و افزود : ۱۹۵ کیلومتر خط کشی ، نصب ۳۵۰ استوانه ایمنی، نصب هزار و ۲۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی، نصب ۸۰۰ عدد چشم گربه ای، نصب ۲۵۰ سرعتکاه پلاستیکی و آسفالتی، تولید و نصب ۴۰۰ فلش بتنی، نصب ۲۰۰ عدد بشکه ایمنی، ۱۳۲ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه و تعمیر از جمله این اقدامات می باشد.

مهندس ایرانشاهی به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، جابجایی بیش از ۱۰ هزار زائر در طرح اربعین حسینی ، کنترل‌ دروازه‌ای یکهزار و ۲۲۹ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل کالا، ۶۵ گشت مشترک با پلیس، رسیدگی و پاسخگویی به ۱۰۵شکایت ثبت شده در سامانه ۱۴۱ از جمله این اقدامات می باشد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close