اخبار بروجرد

سارقان منازل در بروجرد دستگیر شدند

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد گفت: هشت فقره سرقت مشاعات ساختمانی در این شهرستان کشف و ۲ سارق در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش ایرنا “مهدی مهدوی کیا” افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم مشاعات ساختمانی مانند کپسول آتش نشانی در سطح بروجرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی، هویت سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات ضربتی ۲ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: متهمان در تحقیقات انجام شده به هشت فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ مهدوی کیا همچنین با اشاره به توقیف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین ۱۲۰۰ سی سی افزود: در تداوم اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس امنیت عمومی بروجرد از تردد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا در سطح این شهرستان مطلع شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه موتورسیکلت مذکور بصورت قاچاق وارد شده، فاقد مجوز بوده است و احتمال بروز حادثه برای راکب و شهروندان وجود داشت، با هماهنگی دستگاه قضایی نسبت به شناسایی و توقیف آن در یکی از روستاهای اطراف بروجرد اقدام شد.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت توقیفی سه میلیارد ریال برآورد شده است گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close