اخبار بروجرد

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی: شیرخشک بروجرد صادر می‌شود

روزهای بروجرد– مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تأمین، گفت: شیرخشک بروجرد در حال حاضر درخواست‌های متعددی از کشورهای گوناگون دارد که صادرات داشته باشیم و در حال بررسی هستیم که بهترین آن‌ها انتخاب شود.

محسن محمدی، در مراسم آیین بهره‌برداری از فاز اول کارخانه شیرخشک بروجرد، اظهار کرد: در طلیعه سال جدید شاهد افتتاح و بهره‌برداری فاز اول شیرخشک بروجرد هستیم که آن را به فال نیک می‌گیریم.

وی ادامه داد: هلدینگ صنایع عمومی تأمین در حوزه دامپروری، کشاورزی و زنجیره مرتبط با آن سرمایه‌گذاری‌هایی را انجام داده که شیرخشک بروجرد یکی از گلوگاه‌های اصلی بود که به بار نشست و زنجیره ارزش هلدینگ صنایع تأمین را تکمیل کرد.

محمدی تصریح کرد: شیرخشک بروجرد در حال حاضر درخواست‌های متعددی از کشورهای گوناگون داریم که صادرات داشته باشیم که در حال بررسی هستیم که به بهترین آن‌ها انتخاب شود.

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تأمین، عنوان کرد: به دست جوانان پرتوان همین منطقه کارخانه ایجاد شد که خیرات و برکات این مجموعه بیش‌از پیش خواهد بود و به اشتغال مردم کمک بیشتری خواهد کرد.

وی با اشاره به سودآوری خوب مجموعه برای بازنشستگان مجموعه شستا، ادامه داد: ما در حوزه‌های مسئولیت اجتماعی، اشتغال آفرینی و ایجاد ارزش افزوده اقتصادی توانستیم گام بلندی برداریم و هم در حوزه سودآوری برای سهام‌دار نیز کار مهمی کردیم.

محمدی بیان کرد: در ادامه این فاز عمومی، فازهای بعدی را در دست بررسی داریم، که به محض اتمام کار آغاز آن‌ها را با هماهنگی شستا کلید خواهیم زد که آن‌ها نیز سودآوری زیادی دارد.

مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تأمین، تصریح کرد: این اتفاق ادامه‌دار خواهد بود و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ شاهد توسعه بیش‌از پیش این مجموعه و سایر زیرمجموعه‌های شستا باشیم.

منبع: ایسنا

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close