لرستان

لرستان در بین ۳ استان محروم کشور

روزهای بروجرد- معاون عمرانی استانداری لرستان بر تاسیس قرارگاه متمرکز برای اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی مدون و استراتژیک در زمینه اشتغال نیاز داریم که از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده شود.

احمدرضا دالوند در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اشتغال را یکی از چالش‌های اساسی استان عنوان و اظهار کرد: بر اساس گزارش‌ها در خصوص اشتغال جزء استان‌های آخر جدول قرار داریم، همچنین در ردیف سه استان آخر در شاخص‌های محرومیت هستیم که البته زیبنده نیست.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های منحصربه‌فردی در لرستان وجود دارد که علی‌رغم اقدامات انجام شده، اما نیازمند کار جهادی و شبانه‌روزی هستیم.

معاون عمرانی استانداری لرستان بر تاسیس قرارگاه متمرکز برای اشتغال در استان تاکید و تصریح کرد: برنامه‌ریزی مدون و استراتژیک در زمینه اشتغال نیاز داریم که از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده شود.

دالوند بیان داشت: هم‌افزایی و برنامه مدونی بین دستگاه‌ها وجود نداشته، به‌گونه‌ای که برنامه‌های اشتغال مستقلی دارند، از این‌رو اداره تعاون باید این مرکزیت را بر عهده گرفته و این مهم را مدیریت کند.

وی همچنین بر حضور و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در استان با توجه به مشکلات اقتصادی کشور تاکید و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران جهت توسعه اشتغال و پایدار شدن آن استفاده کرد.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه باید فکر اساسی برای اشتغال استان کرد، افزود: اگرچه اداره کار متولی اشتغال است، اما همه دستگاه‌های اجرایی جهت ایجاد شغل باید پای کار آمده تا استان از این وضعیت خارج شود.

گفتنی است در این مراسم  «علی جهانی» به سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان منصوب شد.

وی پیش از این در سمت معاونت اداره کل اوقاف لرستان فعالیت داشت است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close