اخبار بروجرد

بروجرد قطب حوزه حمل و نقل برون شهری و حمل بار محسوب می‌شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس گفت: شهرستان بروجرد در سطح کشور یک قطب در حوزه حمل و نقل برون شهری و حمل بار محسوب می‌شود.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: یکی از امور مهم در شهر نقل و انتقالات درون شهری و برون شهری است که باید برای حفظ سلامت مردم و امنیت آنها تمام تدابیر اندیشیده شود تا کسی دچار ضرر و زیان و یا اتفاق ناخوشایندی نشود.

وی افزود:  تعداد ۲۰ دستگاه از خودروهای حمل و نقل که از رده خارج شده بودند و امکان استفاده نداشتند با سرمایه‌گذاری و تعمیرات اساسی که روی آنها انجام شد دوباره به چرخه کار برگشتند.

نماینده بروجرد بیان داشت: با بروزرسانی این ۲۰ دستگاه به سامانه حمل و نقل جان تازه‌ای بخشیده شد. این ۲۰ دستگاه اتوبوس مدت زیادی بود که از خط خارج شده بودند ولی خوشبختانه دوباره به بهره‌برداری رسیده و قابل استفاده‌اند و خوشبختانه امروز شاهد افزایش خدمات‌رسانی حمل و نقل درون شهری هستیم.

وی در رابطه با پایانه حمل و نقل برون شهری و ماشین‌های سنگین گفت: با کمک و حمایت مردم و مسئولان و اعضای شورای شهر شهرستان بروجرد توانستیم پایانه حمل و نقل برون شهری را در محل پایانه فعلی یا ترمینال راه‌اندازی کنیم.

 گودرزی تصریح کرد: اگر ارادت و اراده شهردار شهرستان نبود این پروژه به ثمر نمی‌نشست و به نتیجه نمی‌رسید. همان طور که می‌دانید در استان لرستان ، بیش از ۵۰ درصد از کامیون‌های حمل و نقل برون شهری در این شهرستان مستقراند.

وی اظهار داشت: شهرستان بروجرد در سطح کشور یک قطب در حوزه حمل و نقل برون شهری و حمل بار محسوب می‌شود، سال‌های سال بود که شان این عزیزان زحمتکش حفظ نمی‌شد و محلی برای استقرار و تجمع نداشتند ولی با مساعدت شورای شهر بروجرد و پشتکار و همکاری شهردار شاهد بهره‌برداری از این مجموعه ارزشمند هستیم.

نماینده بروجرد در مجلس افزود: امید که در آینده با توسعه این فضا شاهد شهرک حمل و نقل در شهرستان و شاهد برداشتن گام‌های موثرتر بیشتر باشیم تا جامعه کامیون داران حمل بار در شهرستان بروجرد که نقش موثری در رشد اقتصادی کشور دارند به جایگاه و منزلت واقعی خود دست پیدا کنند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close