اخبار بروجرد

ظرفیت‌های بالقوه بروجرد باید شناسایی شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان باید شناسایی و برای رشد و توسعه آن‌ها اقدام شود.

فاطمه مقصودی در حاشیه سفر استاندار لرستان به بروجرد اظهار کرد: سفر شهرستانی استاندار می‌تواند ضمن شناسایی ظرفیت‌های شهرستانی، در تصمیم‌گیرهای آتی برای رفع مشکلات تأثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: در این سفر یک‌روزه، استاندار لرستان علاوه بر بازدید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در لرستان، از طرح‌های سامان کاشی، عظیم خودرو و چهاربانده بروجرد _ اشترینان نیز بازدید کرد.

نماینده بروجرد خاطرنشان کرد: برخی از این طرح‌ها با مشکلات حقوقی، اعتباری و یا سرمایه‌ در گردش مواجه هستند که با تصمیم‌گیری ‌کلان در مرکز استان می‌توان زمینه رشد و توسعه و اشتغال‌زایی مجدد این طرح‌ها را فراهم کرد.

مقصودی اضافه کرد: سفر استاندار لرستان به شهرستان‌ها نیز می‌تواند در شناسایی ظرفیت‌های استان و معرفی آن‌ها برای سفر رئیس‌جمهور در آینده نزدیک تأثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم تا تیم جدید مدیریتی استان بتواند با شناسایی به‌موقع ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان، زمینه رشد و اشتغال‌زایی را فراهم آورد.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: واحدهای صنعتی ظرفیت‌های تولیدی در شهرستان و لرستان است که می‌تواند پاسخگوی جوانان بیکار باشد.

مقصودی اظهار کرد: واحدهای صنعتی می‌تواند پاسخگویی رفع مشکلات اقتصادی در استان باشد که در این راستا مدیران باید توجه ویژه به آن‌ها داشته باشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با نگاه جدید تحول عظیم اقتصادی و خوبی در شهرستان و استان اتفاق بیفتد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close