لرستان

سرپرست آموزش و پرورش لرستان: ۸۳ درصد جامعه هدف دانش‌آموزی دُز اول واکسن کرونا را تزریق کردند

روزهای بروجرد- سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: ۸۳ درصد از جامعه هدف دانش آموزی در این استان دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

سید عیسی سهرابی اظهار داشت: ۱۴۷ هزار ۲۴۵ دانش آموز لرستانی ۱۲ تا ۱۸ ساله جامعه هدف برای تزریق واکسن هستند که با استقبال این دانش آموزان تا ظهر روز ۱۷ آبان ماه، ۶۱ هزار ۲۳۰ دانش آموز پسر و ۶۰ هزار ۹۷۷ دانش آموز دختر با تزریق دوز اول خود را بر علیه بیماری کرونا واکسینه کردند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان افزود: در برخی شهرستان‌ها مثل دلفان، الیگودرز و ازنا بالای ۹۵ درصد دانش آموزان دوز اول را دریافت کرده‌اند و در مجموع بیش از ۴۶ درصد دانش آموزان لرستانی دوز دوم را تزریق کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

سهرابی با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان نیز گفت: از جمعیت ۳۴ هزار نفری فرهنگیان استان تا کنون ۹۵ درصد از فرهنگیان دوز اول واکسن خود را تزریق کرده‌اند و بر اساس آخرین آمارها ۵۵ درصد هم دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در همه مراکز واکسیناسیون واکسن به اندازه کافی موجود است و از فرهنگیان و دانش آموزانی که هنوز موفق به تزریق واکسن نشده‌اند درخواست می‌کنیم با مراجعه به این مراکز و تزریق واکسن سلامت خود و جامعه را تضمین کنند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان، با قدردانی از استقبال دانش آموزان و فرهنگیان در این طرح ملی گفت: جامعه فرهنگی استان در همه رویدادهای کشور حضور سرنوشت ساز داشتند و این بار هم که پای سلامت جامعه در میان بوده با حضور خود و ترغیب و تشویق دیگران به واکسیناسیون نقش خود را بار دیگر ایفا کرده‌اند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close