اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: وضعیت گرانی قابل قبول نیست

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: وضعیت گرانی در بازار قابل قبول نیست و باید قیمت اجناس کنترل و ساماندهی شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید “علی حسینی” در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد افزود: می توان از متخصصان ، پیشکسوت ها و  بازنشستگان بسیجی و سپاهی کمک گرفت آنها حاضر به همکاری هستند تا با کمک جهاد کشاورزی ،فرمانداری و صمت وضعیت نابسامان بازار را تنظیم کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نخبگان گفت: چنین جلساتی نشان دهنده علاقه فراوان ایشان به نخبگی ، نخبگان، علم و دانش و پیشرفت کشور است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنانش بر حمایت خود از علم و دانش تاکید داشتند و اینکه کشور ما با سابقه درخشان علم و دانش می تواند لیاقت پیشرفت در این عرصه را داشته باشد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به پیروزی های مردم یمن اظهار داشت: به لطف خدا مردم یمن پیشرفت هایی داشته اند در برابر عربستان و هم پیمان هایش بطوریکه هم اکنون عربستان به استیصال و درماندگی رسیده است.

حجت الاسلام حسینی در بخشی از سخنانش به سفر مدیر کل آژانس بین المللی به کشور اشاره کرد و گفت: اینها با ظاهر دیپلماسی می آیند  اما اکنون دنبال جلب نظر بایدن هستند و مردم ما خیلی به اینها اعتماد ندارند و امیدواریم  مسوولان هم در این مصاف سیاسی بر دشمن پیروز  شوند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close