اخبار بروجرد

۶۰ درصد تجهیزات بیمارستان کوثر بروجرد تامین شد

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد هم اکنون ۶۰ درصد تجهیزات آن خریداری و تامین شده است.

به گزارش ایرنا نعمت انوری در جریان بازدید از این پروژه درمانی افزود: در بازدیدهای دوره ای انجام شده درمانگاه بیمارستان کوثر بروجرد از پیشرفت نسبی مطلوبی برخوردار بوده و تلاش خواهد شد تا در آبان ماه از پیمانکار تحویل گرفته شود.

وی اظهار داشت: با تحویل از پیمانکار مجموع تجهیزات خریداری ارسال خواهد شد و مابقی تجهیزات مورد نیاز که حدود  ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تامین می‌شود.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در تکمیل و بهره برداری از این طرح از اولویت‌های کاری در بروجرد است.

عباس گودرزی اظهار داشت: با اجرای این طرح توسعه مساحت این بیمارستان از ۶ هزار مترمریع به بیش از ۲۰ هزار متر مربع خواهد رسید و علاوه بر ایجاد استانداردهای درمانی بخش‌های سی سی یو، آی سی یو، ان آی سی یو و پنج بخش ویژه بستری و تجهیزات کامل از جمله سی تی اسکن و ام آر آی به آن افزوده شده است. 

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح درمانی زمینه ایجاد بیش از۱۰۰ فرصت شغلی جدید فراهم خواهد شد.

نماینده بروجرد بیان کرد: این مرکز به صورت یک کلینیک به مردم خدمات رسانی می‌کرد فاقد استانداردهای درمانی بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تخت‌ها تعداد آنها به سه برابر افزایش پیدا می‌کند فرصت مناسبی برای خدمت رسانی مطلوب و مناسب به مردم ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به جامعه کارگری طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد ادامه دارد.

وی تاکید کرد: با بهره برداری از بیمارستان امام رضا (ع) که توسط بخش خصوصی در حال ساخت بوده و تجهیز کارگاه شده می‌توان امیدوار بود که اقدامات خوبی در راستای بهداشت و درمان بروجرد انجام شده است.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close