اخبار ایرانورزش

حضور تماشاگران و اوضاع عادی عربستان/ باخت سه بر هیچ پرسپولیس ایران!

روزهای بروجرد- در شبی که خبری از محدودیت های کرونایی در عریبستان نبود تماشاگران الهلال با خیالی راحت شاهد برد تیم شان از پرسپولیس و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودند.

تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۳ بر صفر تیم عربستانی خاتمه یافت. سالم الدوساری در دقیقه ۲۷ و گومیس در دقایق ۵۰ و ۷۰ گل‌های الهلال را در این بازی به ثمر رساند.

با صعود تیم الهلال به مرحله نیمه نهایی، روز سه‌شنبه تیم‌های النصر و الهلال دیدار نیمه نهایی تمام عربستانی منطقه غرب آسیا را برگزار خواهند کرد.

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، محمد البریک، جانگ هیون‌سو، علی آل بلیهی، ناصر الدوساری، محمد کنو (۸۹-عبدالله الحمدان)، سلمان فرج، موسی مارگا (۸۹- محمد جحفلی)، ماتیوس پریرا (۸۱-مصعب فهض الجویر)، سالم الدوساری (۸۱-حمد الیامی)  و بافتیمبی گومیس (۷۶-صالح الشهری).

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی ترابی (۷۸-محمد شریفی)، میلاد سرلک، وحید امیری (۶۱-مهدی عبدی)، عیسی آل‌کثیر (۷۸-حامد پاکدل)، سعید آقایی، سیامک نعمتی (۶۶- مهدی شیری) و رضا اسدی (۴۶-احسان پهلوان).

داور: ریوجی ساتو ژاپنی

در پایان این دیدار، هواداران الهلال بابت صعود تیمشان به دیدار نیمه نهایی سر از پا نمی شناختند. تماشاگران سعودی در راهروهای استادیوم فیصل بن فهد با سردادن شعارهایی در حمایت از تیمشان، این پیروزی مهم را جشن گرفتند.

تماشاگران هوادار الهلال در راهروهای خروجی استادیوم نیز برای النصر رقیب دیرینه و همشهری خود کری خواندند. آنها با شعار “النصر را بیاورید”، به عبور از سد پرسپولیس اشاره کردند و اینکه برای صعود به فینال، در انتظار رقیب دیرینه خود خواهند بود. 

دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان الهلال و النصر روز سه شنبه ۲۷ مهر برگزار می شود تا چهره یکی از تیم های فینالیست مشخص شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close