اخبار بروجرد

۸۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: در هفته دولت امسال ۸۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۸۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد که شامل پنج طرح اقتصادی و ۷۷ پروژه عمرانی بوده که مجموع اعتبار هزینه شده بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: مجموعا برای پروژه‌های عمرانی مبلغی حدود ۴۷میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: برای طرح‌های اقتصادی هم رقمی در حدود ۶۷.۳ میلیارد تومان هزینه شده است که توسط بخش خصوصی و یا تسهیلات بانکی تامین اعتبار شده است.

گودرزیان اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۷۳ نفر از جویندگان کار به صورت مستقیم فراهم شده است.

وی بیان کرد: از ۷۷ پروژه عمرانی، تعداد ۴۱پروژه در قالب اجرای طرح‌های هادی در روستاها تعریف شده که عمدتا جدول گذاری و یا زیرسازی و آسفالت معابر هستند که توسط دهیاری‌ها و تحت نظارت بخشداری‌ها به انجام رسیده است.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: در بخش مرکزی در ۳۶روستا و در بخش اشترینان در پنج روستا پروژه‌های عمرانی انجام شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

گودرزیان اظهار کرد: ۳۶ پروژه دیگر مربوط به دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان است که در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گازرسانی، برق‌رسانی و خدمات شهری است.

وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی اجرای آبیاری بارانی ۲۲۶ هکتار زمین زراعی آب‌بر در روستای کپرجودکی یکی از مهمترین پروژه‌های هفته دولت است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در بخش گازرسانی روستایی در هفته دولت امسال هشت روستای بروجرد از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند که برای این تعداد روستا شبکه گذاری گاز به طول حدود ۲۰کیلومتر انجام شده است.

گودرزیان اضافه کرد: در حوزه برق رسانی احداث شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی و شبکه فشار متوسط، احداث پست هوایی و اجرای شبکه روشنایی معابر در ۱۸ نقطه روستایی و شهری از جمله خدماتی است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح چند پروژه شهرداری همچون سردرب ورودی تپه شهدای گمنام، بهسازی بلوار شهید محمد بروجردی، پل عابرپیاده شهید هوشنگ گودرزی، احداث بلوار مپللنا، بلوار پردیس جزو برنامه‌های هفته دولت سال‌جاری است.

گودرزیان تصریح کرد: در هفته دولت امسال همچنین شاهد کلنگ‌زنی شش پروژه برق رسانی روستاهای هستیم.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “۸۲ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد”

  1. واقعا فاجعه با راست، در شهرهای هم سطح بروجرد پروژه های کلان به بهره برداری می رسد در بروجرد طرح های هادی روستای، روشنائی معابر و گازرسانی به روستا ها!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close