لرستان

پر شدن ظرفیت آرامستان خرم آباد

روزهای بروجرد- رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: ظرفیت قبرستان صالحین خرم آباد پر شده است و نیاز است تا زمین جدید برای احداث قبرستان خریداری شود.

به گزارش جام جم رضا بیرانوند افزود: ظرفیت قبرستان صالحین پر شده و زمین خالی وجود ندارد و لازم است تا برای احداث قبرستان جدید، زمین مورد نیاز خریداری شود.
 
وی ادامه داد: برای تامین زمین مورد نیاز می توان با تغیر کاربری منازل اطراف خضر و صالحین؛ این مشکل را رفع نمود.
 
بیرانوند بیان کرد: برای آماده سازی زمین برای قبرستان حداقل چند سال طول می‌کشد که این موضوع انجام شود و سازمان آرامستان موظف است که قطعه بندی را انجام دهد.
 
رئیس شورای شهر خرم آباد در بخش دیگری از صحبت هایش به چند نرخی بودن مداحی در آرامستان اشاره و  تصریح کرد:  قیمت‌های مداحی در آرامستان ها کنترل نشده و هر مداحی یک نرخ تعیین شده دارد و متاسفانه نرخنامه توسط آرامستانها به خوبی اجرا نشده است.
 
بیرانوند ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات موجود در سازمان آرامستانها عدم رعایت لایحه تجمیع است به گونه ای که بیشتر قبرها متاسفانه کنار هم قرار دارند و اصول و قواعد در قبرستان رعایت نشده است.
 
وی افزود: فرسوده بودن ناوگان سازمان آرامستانها نیز یکی دیگر از مشکلات موجود است و باید این ناوگان به روزرسانی شوند.
بیرانوند عنوان کرد: بحث سرقت در آرامستانها نیز زیاد است و وسایل و لوازم اطراف قبرها ، شیرآلات آبخوری ها و …. به سرقت می روند و در این راستا باید تدابیر لازم برای ایجاد امنیت بالا در سازمان آرامستانها اندیشیده و اجرایی شوند.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close