اخبار بروجردلرستانویژه ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان: افزایش ۳ برابری ابتلا به کرونا در لرستان/ جان باختگان رو به افزایش است

روزهای بروجرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به افزایش سه برابری ابتلا به کرونا در این استان گفت: متاسفانه فوتی‌ها در این رابطه رو به افزایش است.

به گزارش مهر، محمدرضا نیکبخت در ستاد مدیریت کرونا در لرستان اظهار داشت: متأسفانه بیماری کرونا در استان رو به رشد است و طبق آمار مقایسه‌ای بستری هفته قبل با همین هفته، شاهد افزایش تعداد بیماران از شش هزار و ۲۲۱ نفر در هفته قبل به تعداد هفت هزار و ۵۹۵ نفر بیمار در هفته جدید هستیم، میانگین روزانه مبتلایان به بیماری کرونا در استان ۸۲۷ نفر در روز گذشته بوده، که این به معنای افزایش سه برابری ابتلای هم استانی‌های ما به کرونا است.

وی ادامه داد: در اول مرداد ماه تعداد ۶۰۰ نفر بیمار بستری در استان داشته، که اکنون در پایان مرداد ماه تعداد بستری به هزار و ۲۰۰ نفر افزایش یافته و این به معنای دو برابر شدن میزان بستری بیماران کرونایی در لرستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: میزان فوتی بر اثر بیماری کرونا در حال افزایش است، طی روز گذشته متأسفانه این عدد به ۸ نفر فوتی رسیده، لذا باید مردم به این عدد توجه بیشتری داشته و دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت و دقت بیشتری رعایت کنند.

نیکبخت با اشاره به وضعیت رنگ بندی شهرهای استان گفت: متأسفانه در شهرهای استان بیماری رو به افزایش بوده، از جمله در شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد، الشتر، دورود و پلدختر میزان ابتلاء بالا است.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close