اخبار بروجرد

اختصاص بیش از ۸ میلیارد برای ساختمان دپارتمان تخصصی ورشو بروجرد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: سه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بروجرد فعال است.

به گزارش ایسنا، احمد گودرزیان در جلسه شورای مهارت بروجرد که دوشنبه چهارم مردادماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورشوسازی از جمله صنایع‌دستی قدیمی لرستان و به‌ویژه شهرستان بروجرد به شمار می‌رود و شهرستان در حوزه ورشو معروفیت بالایی دارد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: هنر صنعت ورشوسازی بیش  از یک قرن در این شهر قدمت دارد و این شهر باید به‌عنوان پایگاه ورشو شناخته شود که در این راستا دانش‌آموختگانی را داشته باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان نیز در این  جلسه گفت: بیش از ۸ میلیارد برای ساختمان دپارتمان تخصصی ورشو بروجرد اختصاص داده شده است.

میترا ابراهیمی اظهار کرد: سه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بروجرد فعالیت می‌کنند که هر کدام پتانسیل منحصر به‌فرد خود را دارد.

وی تصریح کرد: مدرک‌گرایی خانواده‌ها باعث شده که تناسبی بین دانش‌آموختگان و اشتغال وجود نداشته باشد که در این راستا سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش‌های دارد که نیاز بازار کار و صنعت را فراهم کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان خاطرنشان کرد: در چشم‌انداز ۱۴۰۰ قرار شده که ۱۴۰۰ مرکز آموزش جوارکارگاهی در کشور مجوز داده شود.

ابراهیمی اضافه کرد: دپارتمان تخصصی ورشو بروجرد یک اتفاق خوب برای استان محسوب می‌شود و با توجه به سفر هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مبلغ ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای این ساختمان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: مسئولین همایت کنند که این میزان اعتبار به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص یابد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close