اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: ارتقای دهستان شیروان به بخش از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ارتقا دهستان شیروان به بخش به صورت رسمی از سوی وزارت کشور به فرمانداری بروجرد ابلاغ نشده است.

” احمد گودرزیان” در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان عزیز بروجردی، طرح اصلاح ساختار تقسیماتی چندین روستا و دهستان از سال ۱۳۹۰ به وزارت کشور ارسال شد که بعضی از آنها از طرف هیئت وزیران مصوب و سپس از طریق وزارت کشور به فرمانداری اعلام گردید.

وی اظهار داشت: از جمله طرح‌های پیشنهادی فرمانداری بروجرد، طرح تقسیم بخش مرکزی شهرستان به سه بخش بود که با توجه به ملاحظات مختلف و در نظر گرفتن عوامل مختلف انسانی، جغرافیایی، فرهنگی، اجتماعی و غیره ، طرح تقسیم بخش مرکزی شهرستان به ۲ بخش یعنی تشکیل بخش مستقل شیروان پذیرفته شد.

فرماندار بروجرد بیان کرد: این طرح با جدیت تمام و پیگیری از طریق استانداری لرستان در دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور و با پیگیری نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، پس از انجام مراحل کارشناسی، از طریق وزارت کشور به هیات دولت ارسال شده است و هم اکنون در مرحله تصویب نهایی در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت قرار دارد.

گودرزیان اضافه کرد: بنابراین پس از تصویب طرح در کمیسیون مربوطه به صورت مصوبه هیات وزیران به وزارت کشور ابلاغ و از آن طریق به فرمانداری بروجرد نیز اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون دهستان شیروان در سلسله مراتب اداری، زیر مجموعه بخش مرکزی شهرستان بروجرد قرار دارد.

فرماندار بروجرد گفت: فرمانداری بروجرد ضمن سپاسگزاری از همه مسولان که با جدیت تمام پیگیر اصلاح طرحهای تقسیماتی شهرستان می باشند.

گودرزیان افزود: تصویب شیروان به بخش پس از حصول نتیجه بلافاصله به اطلاع عموم شهروندان عزیز خواهد رسید. 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close