اخبار بروجرد

فاطمه مقصودی: شهرداری بروجرد از بدهی و گرفتاری، به یک شهرداری برند و موفق تبدیل شده است

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های خوب شهرداری بروجرد، این شهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

 فاطمه مقصودی در آیین بازگشایی نمایشگاه دستاوردهای دو ساله شهرداری بروجرد، در جمع کارکنان، مدیران و معاونین این شهرداری افزود: شهرداری بروجرد از بدهی و گرفتاری، به یک شهرداری برند و موفق تبدیل شده است.

مقصودی با اشاره به خدمات و تلاش‌های شهردار بروجرد اظهار داشت: وی به عنوان یک شهردار توانمند، با استقلال فکری و مستقل در تلاش بوده و بروجرد را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته علاوه بر پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان، تلاش برای ایجاد شهربازی، نهضت آسفالت، بهسازی و ساماندهی ورودی‌های شهر و بسیاری اقدامات عمرانی انجام شده؛ شهرداری بروجرد از یک شهرداری بدهکار به شهرداری توانمند و پویا تبدیل شده است.

فاطمه مقصودی قانونمند بودن شهرداری بروجرد و اخذ عوارض به موقع را از دیگر خصوصیات شهرداری دانست و گفت: در کنار این قانونمندی و وصول مطالبات، تعامل با مردم نیز سرلوحه کار شهرداری و کارکنان آن قرار گرفته است.

 وی با اشاره به اهمیت حمایت از شهرداری توانمند نیز افزود: شورای شهر جای سیاسی کاری نیست و باید شورای فرهنگی، عمرانی و اقتصادی و یه صورت مشورتی اقدام کند و راه شورای فعلی را ادامه دهد.

مقصودی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان نیز اضافه کرد: پیگیر قول‌ها و وعده‌های انتخاباتی هستیم و توانسته‌ایم در یکسال گذشته گام‌های مهم و اساسی را در حوزه‌هایی همچون سد آبسرده، آزادراه و راه‌آهن برداریم.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close