اخبار بروجردلرستان

یک میلیون و ۵۵۰ هزار در لرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات ۱۴۰۰هستند

روزهای بروجرد- رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر از مجموع جمعیت حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد امسال هستند.

به گزارش ایرنا ” محمود ثمینی” به رسانه ها بیان کرد: با اعلام اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فهرست این افراد در مهلت قانونی معین شده توسط فرمانداری ها به عموم اطلاع‌رسانی خواهد شد و تبلیغات کاندیداها طبق جدول زمانبندی آغاز می شود.

وی ضمن اعلام آمادگی لرستان برای برگزاری انتخابات خردادماه اظهار داشت: تمامی بسترها برای برگزاری انتخاباتی سالم، بی طرفانه و قانونمند در استان فراهم است و رسانه ها در این راستا بسیار موثر هستند.

وی افزود: تاکید معاونت سیاسی وزارت کشور بر سلامت و حفظ بی طرفی انتخابات به عنوان خط قرمز این رخداد مهم است و همه عوامل برگزاری این رویداد مهم ملزم به رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری به عنوان منشور اخلاقی انتخابات هستند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

 

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close