اخبار بروجرد

آغاز عملیات پروژه مسکن ملی در بروجرد؛ بیش از ۱۰ هزار نفر ثبت نام کردند

روزهای بروجرد- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد با اشاره با آغاز پروژه مسکن ملی در این شهرستان گفت: در مجموع ۱۰ هزار و ۴۲۰ نفر از همشهریان بروجردی در این طرح ثبت نام کردند.

احمد پارسا در گفت وگو با تسنیم اظهارداشت: خوشبختانه مردم شهرستان بروجرد از طرح ملی مسکن استقبال خوبی کردند و طی چند مرحله ثبت نام انجام شده است.

وی افزود: در این طرح که در چند نوبت انجام شد متقاضیان مسکن ملی توانستند بر حسب میل و سلیقه خود در سه فاز ثبت نام کنند که در مجموع ۳ هزار و ۴۸۶ نفر ثبت نامی داشتیم و در فاز چهارم نیز ۳ هزار و ۶۰۴ نفر ثبت نام کردند، همچنین در فاز پنج که اخیرا طی هفته گذشته انجام گرفت ۲ هزار و ۱۸۰ نفر ثبت نام خود را در طرح ملی مسکن انجام دادند.

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد عنوان کرد: در این طرح فرهنگیان شهرستان بروجرد نیز شرکت کرده اند که تعداد ۱۱۵۰ نفر  ثبت نامی داشته ایم.

وی بیان کرد: در مجموع تعداد ۱۰ هزار و ۴۲۰ نفر از همشهریان بروجردی در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۶۷۰ نفر جهت تشکیل پرونده و پیگیری مراحل بعدی به این اداره مراجعه کرده‌اند.

پارسا در رابطه با سهم اولی های ثبت نام در طرح ملی مسکن خاطر نشان کرد: از تعداد ۲ هزار و ۶۷۰ نفر تا کنون تعداد ۱۱۰۵ نفر سهم اولی محسوب شده که مبلغ ۴۰ میلیون تومان به حساب مورد نظر برای طرح ملی مسکن واریز کرده‌اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون پروژه فاز یک این طرح به تعداد ۲۴۰ واحد شروع شده ک کار فنداسیون در حال اجراست و مرحله شناژریزی تقریباً به اتمام رسیده است و به زودی وارد مراحل سقف و تکمیلی می شویم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد تصریح کرد: فاز دوم این طرح که یک پروژه سه هزار واحدی است عملیات  نقشه کشی آن در حال پیگیری است و به زودی عملیات شناژ و آماده سازی آن شروع می‌شود. در این مدت حدود ۲۵۰ میلیون ریال برآورد آورده اولیه داشتیم که از طریق ثبت نام ها به دست آمده تا در زمان ساخت پروژه استفاده شود که تقریبا ۲ سال و نیم نیز این عملیات ساخت و ساز زمان می برد و حدود ۱۵۰ میلیون تومان نیر وام دولت به سازنده پرداخت می‌کند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close