اخبار بروجرد

نماینده بروجرد خبر داد: کارخانه سامان کاشی در آستانه احیا

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه سامان کاشی در شرف احیا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا فاطمه مقصودی اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های مکرر و ورود به‌موقع ریاست قوه قضائیه به دو کارخانه مهم و اساسی شهرستان که با درخواست من صورت گرفت و جلسات مکرر با مسئولین و مدیران این دو کارخانه درحالی‌که سامان کاشی پنج سال و عظیم خودرو سه سال تعطیل بوده‌اند و در این مدت نه‌تنها هیچ‌گونه پیگیری در خصوص راه‌اندازی این دو ظرفیت و سرمایه عظیم شهرستان انجام نگرفته بود بلکه سامان کاشی در شرف واگذاری به غیر و عظیم خودرو بلاتکلیف مانده بود، با فعالیت‌های ۹ ماهه کارخانه سامان کاشی در شرف احیا و کارخانه عظیم خودرو در مسیر احیا قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: در ادامه این پیگیری‌ها ۳۱ فروردین‌ماه جلسه‌ای در نهاد ریاست جمهوری و با حضور دکتر شیرکوند معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور، دکتر تورک نماینده دادستانی، عبدالهی معاونت اقتصادی استان، نماینده گمرک، ستاد مبارزه با کالای قاچاق، نماینده قوه قضائیه و مدیرعامل شرکت عظیم خودرو برگزار شد.

نماینده بروجرد خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد ظرف چند روز آینده وزارت صمت نظر خودش رو در رابطه با وضعیت شرکت هنگ تک چینی و شکایتش از عظیم خودرو اعلام کند.

مقصودی اضافه کرد: همچنین مقرر شد اموال آزاد شده عظیمی زیر نظر وزارت صمت صرف کارخانه و به‌صورت سرمایه در گردش کارخانه استفاده شود.

وی ضمن گله‌مندی از وزارت صمت و دیگر مسئولین که تاکنون به‌صورت جدی به موضوع ورود نکرده‌اند، تأکید داشتند که عظیم خودرو سرمایه مردم بروجرد است و این سرمایه برای مردم محروم شهرستان باید حفظ و راه‌اندازی شود تا برای جوانان بروجردی ظرفیت اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close