اخبار بروجرد

نقاط حادثه خیز شهرستان بروجرد اصلاح می‌شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس گفت: اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان بروجرد در دستور کار دولت قرار گرفت.

عباس گودرزی در حاشیه بازدید از نقاط حادثه خیز شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان بروجرد در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی افزود: با پیگیری‌های متعددی که انجام شد و با رایزنی‌های به عمل آمده با وزارت راه، توانستیم نقاط حادثه خیز  شهرستان بروجرد را مشخص کرده و اصلاح این نقاط در دستور کار قرار گیرد.

نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: تعدادی از محورهای تردد روستایی از جمله روستای گیجالی، دره سیدی، دهگاه و تعداد ۱۵ روستا در بخش‌های مختلف شهرستان از این اصلاحات جاده‌ای بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: هدف از اصلاح نقطه‌ای در جاده‌های روستاها در سطح شهرستان بروجرد، کاهش تصادفات و تامین جان مردم و ساکنان این روستاهاست.

گودرزی تصریح کرد: ونایی جزء اماکن گردشگری و تفریحی بروجرد است ولی از آسفالت خوبی بهره‌مند نیست از طرفی وجود دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر تردد را چند برابر کرده است که با حمایت‌های فرمانداری و وزارت راه مسیر دسترسی به شهر ونایی سابق بر این اصلاح هندسی انجام شده بود و هم اکنون پیگیر روکش آسفالت این مسیر پر تردد و گردشگری هستیم.

وی در رابطه با دیگر مسیرهای اصلاح پذیر شهرستان بروجرد نیز خاطر نشان کرد: مسیر دسترسی به آبسرده و محور دره نیز برای اصلاح در حال پیگیری است که بعد از این پروژه این مسیرها مرمت و بازسازی و نقاط حادثه خیز اصلاح می‌شود.  

نماینده بروجرد خاطرنشان کرد: بازدیدی هم از محور کمربندی شهرستان و پل روستای فیال داشتیم که در این بازدیدها مقرر شد جهت روکش آسفالت کمربندی و احداث پل دسترسی روستای فیال در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

 

 

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close