اخبار بروجرد

همایش ملی و جایزه ادبی علامه شهیدی در بروجرد برگزار می‌شود

روزهای بروجرد- معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: همایش ملی و جایزه ادبی علامه شهیدی در بروجرد برگزار می‌شود.

منصور احمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد که در بیت امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همایش ملی علامه شهیدی سال آینده در بروجرد برگزار خواهد شد که برای برگزاری آن کمک و همکاری کلیه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: درصورتی‌که دستگاه‌ها و نهاد همکاری لازم را نداشته باشند این همایش کار زیبایی نخواهد شد و در سطح و شان دکتر شهیدی نخواهد بود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان شخصیت‌های سینمایی و … را می‌شناسند اما متاسفانه با چنین شخصیت‌های برجسته‌ای آشنا نیستند.

احمدی اضافه کرد: برای اینکه جوانان و نوجوانان ما با شخصیت‌های عظیم و بزرگ مانند علامه شهیدی آشنا شوند باید چنین همایش‌های برگزار شود.

وی بیان کرد: به منظور شناساندن مفاخر فرهنگی و دینی استان لرستان به نسل جوان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح جامعی برای گرامیداشت علامه شهیدی تهیه‌شده است که در خرداد سال ۱۴۰۰ همایشی در شان این محقق فرزانه برگزار خواهد شد.

نادر ارجمندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی بروجرد نیز در این جلسه، اظهار کرد: هدف ما در برگزاری این همایش این است که مردم به ویژه نسل جوان با آثار و کتاب‌های علامه شهیدی آشنا شوند.

وی تصریح کرد: بروجرد شهر فرهنگی بوده و تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که در بحث فرهنگ شهرستان را پویا کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close