اخبار بروجرد

فرماندار: ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به بروجرد ممنوع است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: با توجه به شکننده بودن وضعیت زرد کرونایی شهرستان ورود کلیه خودروهای با پلاک‌های غیر بومی به بروجرد ممنوع است.

به گزارش ایرنا احمد گودرزیان در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری برگزار شد افزود: محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۲۱ در بروجرد اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به پنجشنبه آخر سال مسیرهای دسترسی به کلیه آرامستان های شهرستان مسدود و تردد خودرهای در آنها ممنوع است.

گودرزیان بیان کرد: وضعیت شهرستان بروجرد زرد در حد نارنجی است که در صورت وضعیت نارنجی باید محدودیت های جدید اعمال شود.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه تردد خودروهای با پلاک خوزستان در شهرستان ممنوع است، تاکید کرد: کلیه ورودی‌های شهرستان از امروز کنترل می شود و از ورود پلاک های غیر بومی جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری کلیه مراسمات ختم و عروسی در شهرستان به خصوص در روستاها ممنوع است و با برگزار کنندگان برخورد قاطع و قانونی می شود.

گودرزیان اضافه کرد: برخی روستاها نیز از نظر شیوع ویروس کرونا آمار بالایی دارند که باید قرنطینه شود.

امام جمعه بروجرد نیز در این جلسه گفت: فلسفه قیام امام حسین(ع) نجات مردم بود، انبیا و امامان نجات دهنده مردم بوده است، ایشان دلسوز مردم بودند و ما باید این دلسوزی را از امامان یاد بگیریم.

حجت الاسلام سید علی حسبنی افزود: امروز الگوی ما رهبری هستند که نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی را انجام می دهند و ما همه باید رعایت کنیم.

وی اظهار داشت: در صورت عدم رعایت و کوتاهی باید جوابگوی جان مردم باشیم.

امام جمعه بروجرد گفت: متاسفانه مردم رعایت نمی کنند و باید رعایت پروتکل های بهداشتی جدی گرفته شود، باید مراسمات کنترل شود زیرا جان مردم در خطر است و باید در این راستا سخت گیری کنیم.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: باید به مردم هشدار دهیم که مراقب باشند، کادر بهداشت و درمان حق بزرگی بر گردن ما دارند زیرا آنها از جان خود مایه گذاشتند.

وی بیان کرد: توصیه های ستاد کرونا واجب است، تصمیمات باید در این ایام جدی تر پیگیری شود.

وی افزود: متاسفانه بازار خیلی شلوغ است، باید به وسیله بلندگو به مردم تذکر داده شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close