اخبار بروجرد

۲۵۰ کارگاه دوزندگی فعال در بروجرد وجود دارد

روزهای بروجرد- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲۵۰ کارگاه دوزندگی فعال در بروجرد وجود دارد که تولیدات کارخانجات نساجی را به کالاهای دوخته شده تبدیل می‌کنند و این یک ظرفیت خوب برای لرستان است.

به گزارش ایرنا، بختیار رازانی در آیین معارفه مدیرعامل جدید کارخانجات نساجی بروجرد که در محل این واحد تولیدی برگزار شد، افزود: ۹۷ درصد صنایع لرستان کوچک است و تنها سه درصد صنایع استان واحدهای تولیدی بزرگ مانند نساجی بروجرد هستند. 

وی بیان کرد: اگر کارخانه پارسیلون خرم آباد با شکست و تعطیلی روبرو نمی شد امروز می توانست مواد اولیه برای نساجی بروجرد تولید و استان لرستان را به قطب صنعت نساجی کشور تبدیل کنیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: صنایع نساجی بروجرد به عنوان یک برند ملی با اجرای طرح توسعه می توانند لرستان را به قطب صنعت نساجی کشور تبدیل کند.

رازانی اضافه کرد: سرمایه گذاری در بخش نساجی می تواند به اشتغال کمک کند زیرا اشتغالزایی در صنعت نساجی به مراتب بیشتر از صنایع دیگر است به طوری که پتروشیمی لرستان با ان همه تجهیزات و امکانات ۴۰۰ نفر نیرو جذب کرده ولی نساجی بروجرد ۹۰۰ نفر نیروی فعالی دارد.

وی ادامه داد: اجرای طرح توسعه در نساجی بروجرد ضروری است زیرا به ایجاد اشتغال پایدار در لرستان کمک خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی بانک های لرستان گفت: نساجی بروجرد با تولید عملا شعار جهش تولید را محقق کرده است.

بیژن مقدم بیرانوند افزود: در شرایط خاص اورژانسی کشور و تحریم ها تمام تلاش خود را برای رونق تولید انجام می دهیم.

وی اظهار داشت: بیکاری در لرستان از آسیب های اجتماعی است که باید همه کمک کنیم تا اشتغال پایدار ایجاد شود.

وی بیان کرد: همه تلاش خود را برای اعطای تسهیلات برای رونق در نساجی بروجرد انجام خواهیم داد و تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی را سریعا به این واحد تولیدی بزرگ تزریق خواهیم کرد.

رییس شورای هماهنگی بانک های لرستان اضافه کرد: در شرایط کرونایی نباید تولید را رها کنیم، نباید در تولید گره ایجاد شود و تولید کنندگان در شرایط موجود باید تحت کنترل باشند و حمایت شوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close