اخبار بروجرد

فاز نخست “کارخانه شیرخشک” بروجرد در آستانه افتتاح است

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد گفت: فاز اول زنجیره محصولات لبنی کارخانه شیرخشک در بروجرد به‌زودی تکمیل می‌شود.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه “کارخانه شیر خشک مراحل تکمیلی خود را طی می‌کند” اظهارداشت: پروژه شیر خشک بروجرد در ۳ فاز در حال تکمیل است و ان‌شاءالله به زودی تولیدات این کارخانه وارد چرخه بازار می‌شود.

وی افزود: فاز اول زنجیره محصولات لبنی کارخانه شیر خشک در بروجرد به زودی تکمیل می‌شود و برند و مزیتی اقتصادی برای شهرستان بروجرد خواهد بود. تلاش کردیم تا فرصت‌های شغلی زیادی را برای جوانان در این کارخانه ایجاد کرده و خانواده‌هایی را از نگرانی در بیاوریم.

نماینده بروجرد با اشاره به اینکه “فاز اول این کارخانه که مربوط به تولید شیر خشک در شهرستان بروجرد است” عنوان کرد: فاز اول و تولید شیر خشک به صورت جداگانه ۳ فاز مجزا دارد و هر فاز مقدار و تناژ تولید جدا از هم دارند.

وی تاکید کرد: تولید فاز اول شیر خشک کارخانه روزانه ۳۰۰ تن، فاز دوم ۶۰۰ تن در روز و فاز سوم ۱۲۰۰ تن در یک شبانه روز تولید می‌کند که این مقدار از تولید می‌تواند نیاز شهرستان و استان را برآورده کند.

گودرزی تصریح کرد: با توجه به ظرفیتی که در این نقطه و در شهرستان بروجرد و چشم اندازی که شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی کشور تعریف کردند اینجا به مرکز پالایش شیر ایران تبدیل می‌شود و با فرآوری‌های مختلف می‌توان فرصت‌های جدیدی را در شهرستان بروجرد در حوزه لبنیات و شیر خشک ایجاد کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close