لرستان

مهلت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تمدید شد؛ جاماندگان لرستان ثبت نام کنند

روزهای بروجرد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه مهلت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تمدید شد گفت: جا ماندگان طرح اقدام ملی مسکن که تاکنون موفق به ثبت نام در این طرح نشده‌اند می‌توانند هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، علی آشتاب در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان این که مهلت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تمدید شده است اظهار داشت: جا ماندگان طرح اقدام ملی مسکن که تاکنون موفق به ثبت نام در این طرح نشده‌اند می‌توانند هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت مجدد ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از روز جمعه ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ۲۵ دی ماه ساعت ۱۲ ادامه دارد افزود: متقاضیان می‌توانند در مدت مذکور نسبت به ثبت نام خود اقدام کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به این که در این رابطه تاکنون پنج هزار و ۸۸۹ نفر در لرستان احراز هویت شده‌اند عنوان کرد: افراد چنانچه پیامک دریافت کرده‌اند و تاکنون افتتاح حساب انجام نداده‌اند و یا حسابشان را شارژ نکرد‌ه‌اند می‌توانند هر چه سریع‌تر به بانک مراجعه و نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند.

وی مهلت تکمیل حساب را تا پایان دی‌ماه دانست و  گفت: کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که تاکنون موفق به ثبت نام در طرح اقدام مسکن ملی نشده‌اند از امروز ساعت ۱۰  می‌توانند در سامانه ثبت نام به عمل آورند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close