اخبار بروجرد

آیین بهره برداری کتابخانه درجه یک بروجرد به خاطر کرونا لغو شد

روزهای بروجرد- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در استان آیین بهره برداری کتابخانه درجه یک استاد آیتی بروجرد لغو شد.

فرشته طهماسبی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد که امروز کتابخانه درجه یک شهید آیتی بروجرد با حضور جمعی از مسولان استان به بهره برداری برسد که متاسفانه به دلیل گستردگی شیوع ویروس کرونا این برنامه لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی اظهار داشت: ‌کتابخانه درجه یک استاد آیتی شهرستان بروجرد با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و با بیش از چهار میلیارد تومان اعتبار و حدود ۷۰۰ میلیون تومان تجهیزات در سه طبقه آماده بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: این کتابخانه دارای بخش های کودک، مخزن، سالن مطالعه مجزای خواهران و برادران، مشاوره و کلاس های آموزشی است که به زودی در استان بهره برداری خواهد شد.

طهماسبی یادآور شد: طی ۲ سال گذشته اعتبارات خوبی برای راه اندازی کتابخانه های عمومی لرستان اختصاص یافته به طوریکه برای این طرح ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و تاکنون حدود ۱۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان اضافه کرد: اکنون برخی طرح های عمرانی این نهاد بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و پیگیری های لازم جهت اختصاص اعتبارات مورد نیاز انجام شده است.

وی عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی درجه یک استاد آیتی و شهید ساکی بروجرد و شهید جوزی فر رومشکان آماده بهره برداری به مناسبت هفته کتاب هستند.

سه کتابخانه عمومی نهادی و ۲۰ کتابخانه عمومی مشارکتی در سطح لرستان وجود دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close