اخبار بروجرد

رییس بنیاد شهید درگذشت مادر شهیدان «حسینی‌نسب» را تسلیت گفت

روزهای بروجرد- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم کبری گودرزی» مادر گرامی شهیدان معزز «سیدعباس، سیدحسن و سیدعلی حسینی‌نسب» را تسلیت گفت.

سعید اوحدی در پیام تسلیت خود آورده است: خانواده محترم شهیدان گرانقدر حسینی‌نسب؛ صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

رییس بنیاد شهید در این پیام درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم کبری گودرزی» مادر گرامی شهیدان معزز «سیدعباس، سیدحسن و سیدعلی حسینی‌نسب» را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت و افزود: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

مراسم خاکسپاری مرحومه کبری گودرزی رو ز سه‌شنبه (۲۱ مرداد ماه) در گلزار بهشت شهدا قطعه والدین برگزار می‌شود.

سید عباس حسینی نسب بیستم آذر ۱۳۳۳ در شهرستان آبادان به دنیا آمد و دوم فروردین ۱۳۶۱ در شوش بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.   

سیدحسن حسینی نسب یکم مرداد ۱۳۳۷ در شهرستان بروجرد به دنیا آمد و هجدهم آذر ۱۳۶۰ در حمیدیه اهواز بر اثر اصابت ترکش شهید شد.  

سیدعلی حسینی نسب هفدهم خرداد ۱۳۴۴ در شهرستان آبادان چشم به جهان گشود و بیست و هشتم بهمن ۱۳۶۴ در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.   

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close