اخبار بروجرد

رییس بنیاد شهید درگذشت مادر شهیدان «حسینی‌نسب» را تسلیت گفت

روزهای بروجرد- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم کبری گودرزی» مادر گرامی شهیدان معزز «سیدعباس، سیدحسن و سیدعلی حسینی‌نسب» را تسلیت گفت.

سعید اوحدی در پیام تسلیت خود آورده است: خانواده محترم شهیدان گرانقدر حسینی‌نسب؛ صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

رییس بنیاد شهید در این پیام درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم کبری گودرزی» مادر گرامی شهیدان معزز «سیدعباس، سیدحسن و سیدعلی حسینی‌نسب» را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت و افزود: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

مراسم خاکسپاری مرحومه کبری گودرزی رو ز سه‌شنبه (۲۱ مرداد ماه) در گلزار بهشت شهدا قطعه والدین برگزار می‌شود.

سید عباس حسینی نسب بیستم آذر ۱۳۳۳ در شهرستان آبادان به دنیا آمد و دوم فروردین ۱۳۶۱ در شوش بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.   

سیدحسن حسینی نسب یکم مرداد ۱۳۳۷ در شهرستان بروجرد به دنیا آمد و هجدهم آذر ۱۳۶۰ در حمیدیه اهواز بر اثر اصابت ترکش شهید شد.  

سیدعلی حسینی نسب هفدهم خرداد ۱۳۴۴ در شهرستان آبادان چشم به جهان گشود و بیست و هشتم بهمن ۱۳۶۴ در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.   

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close