اخبار بروجرد

رئیس دانشگاه آزاد بروجرد:تمایل دانشجویان به برگزاری امتحانات مجازی بیشتر بوده است

روزهای بروجرد- رئیس دانشگاه آزاد واحد بروجرد گفت: تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مجازی به مراتب از کلاس‌های مجازی بیشتر بود؛ دوم این که شکایت دانشجویان خیلی کمتر است و ابراز تمایل بیشتری به برگزاری آزمون‌های مجازی داشتند.

داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در گفت و گو با ایسکانیوز، درباره جزئیات برگزاری امتحانات این واحد دانشگاهی اظهار کرد: با توجه به شرایط استان که در ابتدا از لحاظ شیوع کرونا قرمز بود، آزمون ها را از حضوری به غیر حضوری تبدیل کردیم؛ همچنین طبق هماهنگی که با واحدهای دانشگاهی داشتیم، آزمون هایمان را در بستر سیدا ۷ برگزار می‌کنیم.

 ارزیابی مستمر مانع تقلب در امتحانات مجازی می‌شود

وی افزود: خوشبختانه در چند روز اخیر که آزمون ها برگزار شده، کمترین شکایت را از طرف دانشجویان داشتیم. کلیپ های آموزشی هم برای استادان و دانشجویان در سایت بارگذاری شده که با نحوه امتحان آشنایی داشته باشند. به طور میانگین بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد دانشجویان در امتحانات مجازی حضور داشتند در واقع تعداد حضور دانشجویان در آزمون‌های مجازی خیلی بیشتر از کلاس های آنلاین بوده است.

جاوید با اشاره به وضعیت امتحانات دانشجویانی که به اینترنت دسترسی ندارند، ادامه داد: در این راستا ۳ سایت‌ دانشگاه را آماده کردیم که یک سایت در خود شهر و دو سایت در مجتمع دانشگاهی آماده شده است. این موضوع از طریق کانال روابط عمومی اطلاع رسانی شده است و دانشجویی که به هر دلیلی امکانات سخت‌افزاری و دسترسی به اینترنت نداشته باشد، می‌تواند از امکانات دانشگاه استفاده کند.

رئیس واحد بروجرد با اشاره به دروس عملی تصریح کرد: بیشتر دغدغه ما برای دروس عملی در رشته‌های پزشکی است چرا که خیلی از دانشجویان باید دوره‌های کارورزی در این حوزه بگذرانند. قرار بر این شد دانشجویان در صورت اخذ مجوز از بیمارستان‌های شهرهای خودشان، آن‌ها را مهمان کنیم و مابقی در صورت موافقت شبکه بهداشت، در دانشگاه آزاد بروجرد و شهر بروجرد برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امتحانات با کمترین مشکل برگزار شده است؛ البته فکر می‌کردیم مشکلات و معضلات بیشتر باشد اما با عنایت پروردگار دو اتفاق مبارک افتاد؛ اول این که تعداد شرکت کنندگان در آزمون به مراتب از کلاس های مجازی بیشتر بود و دوم این که شکایت دانشجویان خیلی کمتر بوده است و ابراز تمایل بیشتری به برگزاری آزمون های مجازی داشتند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close