اخبار بروجرد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان: برای بهسازی و بازسازی جاده اشترینان به بروجرد ۳۰ میلیارد نیاز است

روزهای بروجرد- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: برای بهسازی و بازسازی و نصب روشنایی جاده اشتر‌ینان به بروجرد بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

عباس شرفی در جریان بازدید از جاده ورودی استان و شهر اشترینان که ۱۷ خردادماه صورت گرفت، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد تومان قرارداد پروژه آسفالت در مسیر خرم‌آباد_بروجرد اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: در مسیر بروجرد به اراک هم پیمانکاران فعال هستند که بر اساس آمار موجود بیشترین قرارداد بهسازی و آسفالت در این شهرستان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده شناسایی نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار گرفته که دو نقطه در مسیر اصلی شناسایی شده و برخی نیز بهسازی شده است.

شرفی کمبود اعتبارات را از جمله مشکلات اصلی در این حوزه دانست و اضافه کرد: در مسیر بروجرد به همدان در محدوده اشترینان در مجموع ۳۰ کیلومتر مسیر رفت‌وبرگشت وجود دارد.

وی بیان کرد: برای بهسازی و بازسازی و نصب روشنایی در این مسیر بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: در اعتبارات سال ۹۹ برای بهسازی مسیر بروجرد به اشترینان برنامه‌ریزی شده اما اعتبار مورد نیاز تأمین نخواهد شد که این مهم نیازمند پیگیری مستمر و جذب اعتبار است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close