اخبار بروجردویژه ها

تکمیل سد آبسرده بروجرد ۳۵۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

روزهای بروجرد- سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: تکمیل سد آبسرده بروجرد بیش از ۳۵۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و پیشرفت فیزیکی این طرح تاکنون مطلوب نبوده است.

داریوش حسن نژاد روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: سد آبسرده بروجرد یکی از  چهار منبع تامین آب شرب شهرستان بروجرد است که همراه سه منبع دیگر تا افق ۱۴۲۰ با تامین ۵۰ میلیون مترمکعب، نیاز شهر بروجرد را تامین خواهد کرد.

به گزارش ایرنا وی افزود: سد آبسرده بروجرد مهم‌ترین سد تامین آب شرب و کشاورزی می باشد که تامین اعتبار و تکمیل این سد ضروری است.

به گفته وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان می باشد که با اعتبارات تخصیص یافته در سال‌های اخیر، سدآبسرده بروجرد پیشرفت فیزیکی کمی داشته است.

حسن نژاد بیان کرد: حجم مخزن سد آبسرده بروجرد ۶۱ میلیون‌مترمکعب است که با ارتفاع ۸۴ متری به عنوان بلندترین سد استان محسوب می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “تکمیل سد آبسرده بروجرد ۳۵۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد”

  1. شهر ما رکورد دار خواب آلودگی است، ،ملاحظه بفرمائید چه اقدام موثر اجتماعی، ،اقتصادی،،عمرانی……در شهر انجام شده است؟؟یک پل بعد از یک دهه ساخته می شود که در افتتاح آن ،،فقط کشته ندادیم ،،برق قطع شد و……دریغ از یک کارخانه، ،همان که از قبل بوده تعطیل میشود، ،،،حالا سد که سالها است معطل مانده گزارش میدهند که چقدر پول می خواهد ..این گزارشات چه فایده دارد…..در سالی که مقام معظم رهبری جهش تولید اعلام کرده اند تلاش کنید کاری برای شهر ضعیف بروجرد انجام دهید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close