لرستان

برگزاری راهپیمایی روز قدس در لرستان به‌ صورت خودرویی و موتوری

روزهای بروجرد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده، راهپیمایی روز قدس به‌صورت خودرویی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدلطف‌اله حیات‌الغیب در نشست هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس که در محل بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر لزوم توجه به ارزش‌های اسلامی، اظهار کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده و شیوع ویروس کرونا دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کنیم و از طرفی بزرگداشت روز قدس در هر شرایطی تعطیل‌بردار نیست.

وی با اشاره به اینکه مراسم روز قدس به‌صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری از یک میدان به میدان دیگر برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم از ساعت یازده صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

حیات‌الغیب با تأکید بر اینکه روز قدس محور وحدت جهان اسلام بوده و تبیین نقش سردار سلیمانی در راهپیمایی مدنظر است، هدف دیگر بزرگداشت روز قدس را اعلام انزجار ملت ایران از رژیم جعلی اسرائیل دانست و عنوان کرد: در سه حوزه میدانی، رسانه و فضای مجازی فعالیت‌هایی انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه برای راهپیمایی روز قدس هفت کارگروه در استان تشکیل شده است، افزود: کارگروه تبلیغاتی با مسئولیت شهرداری، کارگروه فرهنگی ـ تبلیغی با مسئولیت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فراخوان و ساماندهی خودرویی با مسئولیت مشترک فرماندهی نیروی انتظامی و سپاه لرستان تشکیل شده است.

حیات‌الغیب با اشاره به تشکیل کارگروه امنیتی انتظامی با مسئولیت مدیرکل امنیتی استانداری، تصریح کرد: کارگروه رسانه با مسئولیت صدا و سیمای استان، کارگروه امداد و نجات با مسئولیت مدیرکل بحران استانداری و کارگروه بهداشت و درمان با مسئولیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که در شهرستان‌های دارای وضعیت سفید به شکل گذشته برگزار می‌شود، تصریح کرد: اجرای طرح «ماذنه‌های مقاومت» در یک ساعت مقرر در تمام مساجد استان برگزار می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close