لرستانویژه ها

معاون سیاسی استانداری: بازارها و مراکز تجمع لرستان تا پایان تعطیلات فروردین بسته می‌ماند

روزهای بروجرد- معاون سیاسی اجتماعی استانداری لرستان گفت: مراکز تأمین مایحتاج اولیه مردم به فعالیت خود در نوروز ادامه می‌دهند.

محمود ثمینی در اولین جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مدیریت بیماری کرونا استان در سال جدید با فرمانداران اظهار داشت: طبق ابلاغ تلفنی وزیر محترم کشور مقرر گردید به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اماکن پر ازدحام و بازارها تا پایان تعطیلات فروردین بسته باشد و برای نظارت بر اما کنی که نیاز مردم را تأمین می کنند، تدابیر لازم را به کار گرفته شود .

معاون سیاسی استانداری لرستان افزود: این ابلاغ مشمول مراکز تأمین مایحتاج اولیه مردم مانند فروشگاههای مواد غذایی نمی باشد و آنها برای توزیع این اقلام به فعالیت خود ادامه دهند .

وی در ادامه گفت: سازمان های نظارتی در این ایام اقدامات خود در زمینه تأمین نیاز مردم و اعمال نظارت بر بازار را طبق برنامه‌ریزی به صورت مدون در دستور کار داشته باشند.

ثمینی تصریح کرد: پایگاههای سلامت مستقر در ورودی شهرهای استان نظارت و کنترل بر ورودی و خروجی ها را به صورت مستمر انجام دهند و فرمانداران نیز با توجه به شرایط سخت کاری کادر پزشکی استان، اقدامات لازم در زمینه سرکشی از بیمارستان ها را پیگیری و کنترل بر این اماکن را به صورت منظم اعمال کنند .

معاون استاندار در پایان ضمن تاکید بر عدم خروج مردم از منازل و پرهیز از ترددهای بی مورد، خاطرنشان کرد: فرمانداران تهیه و تامین مواد بهداشتی و شوینده های مورد نیاز را در نظر داشته باشند و عملیات ضد عفونی و گندزدایی اماکن عمومی طبق برنامه ریزی به صورت روزانه انجام شود .

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close