اخبار بروجرد

صدور مجوز تاسیس واحدهای صنعتی در بروجرد

روزهای بروجرد- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در سال جاری کلیه امور مربوط به صدور، اصلاح و تمدید پروانه و پیشرفت فیزیکی مربوط به جواز تاسیس و همچنین تغییر نام پروانه بهره برداری بدون حضور سرمایه گذار در اداره صنعت این شهرستان انجام می‌شود.

حمید آزادبخت در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور رفاه حال صنعتگران و کارفرمایان و با توجه به مشکلات سرمایه گذاران در فرآیند صدور مجوزها با پیگیری‌های انجام شده این مهم امسال در بروجرد صورت می‌گیرد. 

وی اظهار داشت: این اقدام در راستای تکریم و احترام به جایگاه ارباب رجوع  و کاهش زمان و خدمت رسانی بهتر انجام شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: یکی از مطالبات دیرینه سرمایه گذاران بروجردی صدور مجوزهای سرمایه گذاری در اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان بود که با تحقق این امر بسیاری از مشکلات رفت و آمدهای غیر ضروری اداری به مرکز استان حذف شد.

آزادبخت تاکید کرد: رفت و آمدهای مکرر به مرکز استان برای صدور مجوز  در برخی موارد باعث فرار سرمایه گذار بومی و بومی می‌گردید که با آماده سازی زیرساخت صدور مجوزها اعم از جواز تاسیس و بهرداری در  بروجرد باعث دلگرمی این قشر ساکن در سنگر اقتصادی خواهد شد.

حدود ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی بزرگ و کوچک در شهرک‌های صنعتی این شهرستان زمینه اشتغال بیش از ۳۳ هزار کارگر را فراهم کرده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close