لرستان

تعداد جانباختگان کرونا در سلسله به هشت نفر رسید

روزهای بروجرد- فرماندار سلسله گفت: تاکنون نتیجه تست ۳۲ نفر در شهرستان مثبت اعلام شده و تعداد فوتی های کرونا از چهار به هشت نفر رسیده است.

شریف خسروی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سلسله ۱۱ نفر افزوده شده که آمارها حکایت از سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سلسله به دلیل ورود افراد غیربومی آلوده به کرونا شد عنوان کرد: به طور قطع حامللان و ناقلان ویروس کرونا بیش از این تعداد هستند و همین امر لزوم افزایش مراقبت های بهداشتی را در شهر و روستا بیشتر می کتد.

خسروی با تاکید بر لزوم توجه به توصیه های پزشکی از سوی شهروندان گفت: با توجه به اینکه بهترین راه محافظت خانواده ها از ابتلا به این ویروس، ماندن در خانه و دوری از مکانهای پرجمعیت و شلوغ است  از اداره صنعت و معدن شهرستان خواسته شده تا نسبت به تعطیلی صنوفی که فعالیت آنها در این شرایط غیرضروری است اقدام نماید.

فرماندار سلسله و رییس شورای سلامت شهرستان، گفت: بهتر است کسبه و بازاریانی که حضور و فعالیت آنها در این شرایط ضروزی نیست به صورت خودجوش و مردمی اقدام به تعطیلی نمایند تا به پویشی فراگیر تبدیل شود و شهرستان از ابتلای بیشتر به ویروس کرونا محافظت شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close