لرستان

۵۹.۲ درصد متوفیان تصادفات جاده‌ای لرستان در دم جان باخته‌اند

روزهای بروجرد- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ۵۹.۲ درصد متوفیان تصادفات جاده‌ای لرستان در دم جان باخته‌اند که این امر نشان دهنده شدت بالای تصادفات است.

به گزارش مهر، عباس شرفی در کارگروه ایمنی راه‌ها با اشاره به آمار تصادفات برون شهری و روستایی لرستان در ۹ ماهه امسال اظهار داشت: در محورهای شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد و دورود بیشترین تلافات جاده‌ای را داشته ایم.

وی با بیان اینکه در محور خرم آباد- بروجرد ۲۶ نفر کشته، در راه روستایی ۲۴ نفر کشته، در محور پلدختر- اندیمشک ۱۹ نفر کشته، در محور خرم آباد- نورآباد ۱۲ کشته و در محور ازنا- شازند ۸ نفر کشته داشته ایم، تصریح کرد: متأسفانه در ارائه و جمع آوری اطلاعات تلفات جاده‌ای همکاری نمی‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد :۸۰.۷ درصد متوفیان تصادفات جاده‌ای در محورهای اصلی جان خود را از دست داده اند.

شرفی با بیان اینکه ۵۹.۲ درصد متوفیان تصادفات جاده‌ای در دم جان باخته اند، تصریح کرد: ۲۴.۲ درصد مجروحین تصادفات جاده‌ای لرستان در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طی ۹ ماهه امسال در بروجرد ۲۶ فقره تصادف با ۴۱ نفر فوتی، در خرم آباد ۲۹ فقره تصادف با ۳۵ فوتی، در دورود ۲۲ فقره تصادف با ۳۲ فوتی و در پلدختر ۲۵ فقره تصادف با ۳۲ نفر فوتی داشته ایم، ادامه داد: در ازنا ۱۳ فقره تصادف با ۱۹ نفر فوتی، در الیگودرز ۸ فقره تصادف با ۱۰ فوتی، در کوهدشت ۱۲ فقره تصادف با ۱۵ فوتی و در نورآباد ۶ فقره تصادف با ۱۱ فوتی داشته ایم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close