اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: عظمت ایران امروز در صدر اخبار جهان است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: عظمت ایران امروز در صدر اخبار جهان است و شاهدیم که روز به روز دشمنان ضعیف تر و انقلاب اسلامی ایران با همه توان در مسیر پیشرفت و سربلندی حرکت می کند.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی در مراسم تجلیل از گشت های رضویون که در حسینیه ثارالله سپاه بروجرد برگزار شد، افزود: امروز بسیجیان بدون هیچ چشم داشتی در راستای ایجاد امنیت تلاش می کنند و ما قدردان این انسان های بزرگوار هستیم.

وی اضافه کرد: ایجاد امنیت، حفظ نظام و کشور از اهداف مشترک همه ما بوده و در این راستا با همه توان ایستاده ایم و بسیجیان نیز در این امر مشارکت می کنند.

فرماندار بروجرد با اشاره افزایش روز افزون قدرت انقلاب اسلامی ایران بیان کرو: صدر اخبار امروز در دنیا،  نشان می دهد عظمت ایران در حد بسیار بالایی است و روز به روز بر اقتدار نظام افزوده می شود و از سوی دیگر دشمنان ضعیف تر می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب بروجرد با اشاره به احساس امنیت افزود: وجود نیروهای مردمی در قالب گشت های رضویون از این جهت است که احساس امنیت را ایجاد می کند.

مهدی محمدی اضافه کرد: ضروری است که همه اقدامات انجام شده در راستای اجرای این طرح، در مسیر قانون باشد و اگر ذره ای فاصله با قانون داشته باشد نمی توان اقدامات لازم را انجام داد.

وی اظهار داشت: گشت های رضویون تنها در خصوص جرائم مشهود  صورت می گیرد که در راستای اجرای این برنامه باید بدون توهین و با هماهنگی کامل مافوق صورت گیرد.

فرمانده انتظامی بروجرد نیز در این جلسه با اشاره به تفکر بسیجی افزود: یکی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، تفکر بسیجی است که در بسیاری از کشورها این تفکر ایجاد شده که مرهون خون شهدا و دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ مهدی پورغلامحسین اضافه کرد: امنیت یکی از مهم ترین زیرساخت های کشور، امنیت است  و امروز امنیت پایدار در ایران سبب شده تا بسیاری از کشورهای ابرقدرت سر تعظیم در برابر این کشور خم کنند.

وی اظهار داشت: در راستای ایجاد امنیت در کشور نیروهای مسلح در سپاه، مرزبانی، نیروی انتظامی و ارتش حضور دارند و این امنیت امروز کشور مرهون خون شهدایی است که در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم کردند و اجازه ندادند دشمن به هدف خود برسد.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به گشت های محله محور افزود: بروجرد از لحاظ پیشگیری از جرائم در وضعیت خوبی قرار دارد و ما از بسیجیانی که در راستای ایجاد امنیت در محلات همکاری می کنند، حمایت می کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close