اخبار بروجرد

امام جمه بروجرد: خبرنگاران نقاط ضعف و قوت را در کنار هم بیان کنند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: خبرنگاران نقاط ضعف و قوت را در کنار هم بیان کنند و همواره امانتدار خوبی برای اخبار باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در مراسم بزرگداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار افزود: خبرنگاران اخبار را در کمال دقت و صحت در اختیار جامعه قرار دهند.

وی با اشاره به رسالت خطیر کار خبرنگاری اظهار داشت: خبرنگاران همواره پشتوانه مردمی خود را حفظ کنند زیرا کسی که در میان مردم پشتوانه و محبوبیت نداشته باشد پایدار نخواهد ماند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: خبرنگاران در انتشار اخبار خود از نظرات کارشناسان استفاده کنند و برای بهتر شدن اوضاع جامعه ارائه راهکارهای خوب را به مسئولان نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به شهادت شهید صارمی اضافه کرد: شهادت در راه خداوند هموراه آرزوی اولیای الهی بوده و است.

وی اظهار داشت: ملت ایران عظمت و اقتدار خود در جهان را از شهدا گرفته اند و باید قدر شهید و شهادت در جامعه اسلامی ایران دانسته شود.

وی بیان کرد: مادران و پدران شهدا افتخار ملت ایران هستند زیرا توانسته اند فرزندانی تربیت کنند که در راه ولایت و امامت و انقلاب بزرگترن سرمایه خود را فدا کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close