اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: نماز جمعه محل پخش روزنامه و درگیری های لفظی و شخصی نیست

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان آنان را مایوس و مجبور به عقب نشینی کرده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مقاومت ملت ایران در برابر توطئه‌ها و فشارهای دشمنان جواب داده است، افزود: خداوند در قرآن کریم و پیامبر و امامان و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بر مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان تاکید کرده اند.

وی اظهار داشت: آمریکا در ابتدا برای مذاکره با ایران ۱۲ شرط داشت ولی مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی های سردمداران استکبار باعث شده امروز درخواست مذاکره بدون شرط را داشته باشد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: ملت ایران زیر بار ظلم و ستم دشمنان نمی‌رود و با مقاومت و ایستادگی دشمنان را شکست خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: مسئولان اجرایی کشور دلسوزانه به فکر حل مشکلات مردم و کشور باشند و با کنار گذاشتن مدیران نالایق و ناکار آمد برای مردم گام‌های مثبت بردارند.

وی بیان کرد: مشکلات مردم بسیار زیاد است و برای رفع مشکلات باید مدیریت جهادی و انقلابی داشت.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم بروجرد بسیار مهربان و قدر شناس هستند گفت: اینجانب به عنوان امام جمعه بروجرد و خادم مردم بدون واسطه با مردم سخن می گویم و خودم را از جنس مردم می دانم و همه روزه در وقت اداری شنوای مشکلات و خواسته های مردم بروجرد هستم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه جایگاه نماز جمعه بسیار عظیم است گفت: نماز جمعه محل مطرح کردن مسائل مهم کشور و شهرستان است و محلی برای پخش روزنامه و درگیری های لفظی و شخصی نیست و به عنوان امام جمعه بروجرد با افرادی که بخواهند خدشه ای به عظمت نماز جمعه وارد کنند برخورد خواهم کرد.

وی با اشاره به واجب بودن امر به معروف و نهی از منکر افزود: به زودی در شهرستان بروجرد افرادی به عنوان امران به معروف و ناهیان از منکر بعد از گرفتن آموزش های لازم با مظاهر بی دینی و بی حجابی و گران فروشی برخورد و با دلسوزی و آرامش تذکر خواهند داد.

وی با اشاره به مشکلات مناطق حاشیه ای شهر بروجرد گفت: از فرماندار و شهردار بروجرد در خواست داریم که به مشکلات حاشیه شهر بروجرد توجه کنند و این مناطق را نیز از نظر آسفالت معابر و جدول گذاری و خدمات دیگر بی بهره نگذارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close