اخبار بروجرد

مشکلات اجرای طرح توسعه نساجی بروجرد رفع شود

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرمانداربروجرد گفت: باید تلاش کنیم مشکلات پیش روی اجرای طرح توسعه کارخانجات نساجی رفع و زمینه رونق و افزایش تولید در این واحد صنعتی فراهم شود.

عبدالرحیم رحیمی در گفت و گو با ایرنا افزود: همه تلاش داریم تا درسال رونق تولید کارخانجات تعطیل شده شهرستان بروجرد را احیاء کنیم.

وی اظهار داشت: در بازدیدی که از کارخانه نساجی بروجرد به عمل آمد مشخص شد که مشکلات این واحد تولید بیشتر از کارخانجات تعطیل و راکد شهرستان است.

فرماندار بروجرد با اشاره به ضرورت اجرای طرح توسعه در نساجی بروجرد بیان کرد: اجرای طرح توسعه در این واحد تولیدی درحال انجام است و ماشین آلات مختلف خریداری و در حال نصب هستند.

رحیمی اضافه کرد: رونق وافزایش میزان تولید درکارخانجات نساجی بروجرد حاصل حمایت های مدیران این مجموعه و تلاش های مضاعف کارگران این واحد تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه بازدید از نساجی در جلسه شورای معاونین استان لرستان مطرح و موانع تولید را رفع خواهیم کرد، بیان کرد: تمام تلاش خود را برای اجرای طرح توسعه در نساجی بروجرد انجام خواهیم داد.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح توسعه، اشتغال و تولید در این کارخانه افزایش می یابد و باعث رونق تولید می شود.

مدیر کارخانجات نساجی بروجرد گفت: نساجی بروجرد تولید کننده انواع پارچه های رنگی و چاپی است که هم اکنون سالانه ۱۸ میلیون متر پارچه تولید می کند.

احسان سربندی افزود: نساجی بروجرد در سال ۹۷ با وجود همه مشکلات تولیدی در صنعت نساجی معادل ۶۰ درصد نسبت به سال ۹۶ افزایش تولید داشته است.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح های توسعه و نوسازی خط تولید نساجی بروجرد ۲۵ میلیون متر پارچه تولید خواهد کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close