اخبار بروجرد

عباس گودرزی: آمریکا توان رویارویی نظامی با ایران را ندارد

روزهای بروجرد- عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: آمریکا در جنگ نظامی قطعا توان رویارویی با ایران را ندارد و جنگ با کشورمان برای آنها پشیمان کننده خواهد بود چرا که خسارات سنگین و غیر قابل جبران برای آنها در پی خواهد داشت.

عباس گودرزی در گفت و گو با خانه ملت، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به رجزخوانی های ترامپ نسبت به جنگ نظامی با ایران این احتمال وجود دارد که در بین این دو کشور درگیری نظامی صورت بپذیرد،گفت: سابقه تهدیدات نظامی آمریکا به وضوح نشان داده است که بیشتر جنبه روانی و ایجاد تردید در دل و ذهن ملت های دنیا دارد.

وی در ادامه همین مبحث افزود: آمریکا با در پیش گرفتن این شیوه به دنبال این است که امتیازات بیشتری را با کمترین هزینه دریافت کند.

آمریکا توان رویا رویی جنگ نظامی با ایران را ندارد

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: آمریکا در جنگ نظامی که ادعای آن را سر می دهد و به شکلی تهدید می کند قطعا توان رویارویی با ایران را ندارد و جنگ با کشورمان برای آنها پشیمان کننده خواهد بود چرا که خسارات سنگین و غیر قابل جبران برای آنها در پی خواهد داشت،بنابراین آمریکا این خطای استراتژیک را مرتکب نمی شود.

آمریکایی ها می خواهند توان موشکی ما را کنترل کنند

نماینده مردم بروجرد به تحریم ها و تهدیدهای آمریکا علیه کشورمان اشاره و اظهار کرد: سیاست آمریکا این است که با تهدید و تحریم می خواهد ما را وادار به پذیرش برجام های دیگری کند آنها به دنبال این هستند که توان موشکی ما را کنترل کنند و کنش های منطقه ای ما را محدود کنند اما تجربه برجام به همگان ثابت کرده است که آمریکا غیر قابل اعتماد است و از طرفی اروپا هم روی دیگر همین سکه است که آمریکا قرار دارد.

آمریکا از مذاکرات برای دشمنی با ملت ها استفاده می کند

گودرزی در بخش دیگری از گفت و گوی خود به سخنان ترامپ مینی بر اینکه در انتظار زنگ ایرانی ها برای مذاکره هستم اشاره و تاکید کرد: آمریکا همچنان که از سلاح هسته ای برای دشمنی با ملت ها استفاده می کند از مذاکرات هم در همین مسیر بهره می برد در حقیقت آمریکا در روابط خود با ملت ها به دنبال نتیجه برد برد نبوده است بلکه در پی چپاول منابع کشورهای مختلف است.

تنها راه خروج از وضعیت نابسامان اقتصادی اتکا به ظرفیت های داخلی کشور است

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: امروزه برای دنیا ثابت شده است که خروج آمریکا از برجام و ماندن اروپا در برجام دو روی یک سکه بوده اند برای اینکه مانع پیشرفت های ملت ایران شوند و معتقدم تنها راه خروج از این وضعیت نابسامان اقتصادی اتکا به ظرفیت های داخلی کشوراست.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close