اخبار بروجرد

۱۷میلیارد ریال صرف توسعه روستاهای بروجرد شد

روزهای بروجرد- بخشدار اشترینان گفت: درسال جاری ۱۷ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات ارزش افزوده برای توسعه روستاهای این شهر هزینه شد.

به گزارش ایرنا، مقداد صارمی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستای توده زن بخش اشترینان افزود: این اعتبار برای روستاهای دارای دهیاری و فاقد دهیاری جهت بهسازی، جدول گذاری، پل سازی، آسفالت و آبرسانی هزینه شد.

وی اظهارداشت: درطول چهل سال ازعمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات زیادی به روستاها ارائه شد که از جمله آنها می توان به آسفالت راه های روستایی، بهره گیری از خدمات، آب، برق، گاز و اینترنت بهره مند هستند.

بخشدار اشترینان بیان کرد: مسایل انقلاب دربسترمعنویت و مشارکت عمومی رشد و نمو پیدا کرد و به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی رسید.

صارمی اضافه کرد: درزمان طاغوت سران حکومت پهلوی به نصیحت ها و تذکرات حضرت امام خمینی (ره)، روحانیت و مراجع معظم توجه نکردند که این مهم باعث مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت و در نهایت موجب شکاف و همچنین سرنگونی رژیم شاه شد.

وی ادامه داد: استقلال موجود در قاطبه مردم موجب ایستادگی درمیان ابرقدرت های غرب و شرق شد و مردم با رهبری حضرت امام(ره) روی پای خود ایستادند و برای خود تصمیم گرفتند.

بخشداراشترینان گفت: درحکومت طاغوت کسی اجازه بیان مشکلات جامعه را نداشت و اکنون مردم روستاها، مناطق محروم و شهرهای کشور به برکت نظام می توانند به راحتی حرف بزنند و مسولان را نقد کنند.

صارمی به کاهش فاصله طبقاتی درنظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: رسانه ها نقش مهمی در تبیین نقاط قوت و نقاط ضعف مدیران دارند.

وی اظهارداشت: مسئولان در حوزه اجرا نباید اجازه دهند نارضایتی درمیان مردم رسوخ پیدا کند زیرا یاس ونا امیدی وعقب نشینی مردم باعث تزلزل خواهد بود.

بخشدار اشترینان از شوراهای اسلامی به عنوان وکلای محلی در روستاها و رابط مردم و دولت یاد کرد و ادامه داد: باید در جهت جذب و مشارکت عمومی پر رنگ ترعمل کنند.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اداری بخش اشترینان با خانواده شهید سهراب مصطفایی از شهدای دوران انقلاب که چهارم آبان ماه ۱۳۵۷ در تظاهرات علیه رژیم طاغوت در شهر خرم آباد به دست گارد رژیم سرکوب گر شاهنشاهی به درجه رفیع شهادت رسید، دیدار کردند.

بخش اشترینان بروجرد دارای حدود ۳۹روستا است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close