اخبار بروجرد

شرکت گاز بروجرد ۳۰۰ میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: شرکت گاز بروجرد ۳۰۰ میلیارد ریال از مشترکان صنعتی و خانگی این شهرستان طلب دارد.

غلامرضا لطفعلیان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از این میزان ۸۰ میلیارد ریال مربوط به مشترکان خانگی و ۲۲۰میلیارد ریال مربوط به واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک و برخی ادارات بروجرد است.

وی افزود: از شهروندان و دارندگان صنایع تجاری و صنعتی درخواست می‌شود مطالبات شرکت گاز را برای ارائه خدمات مطلوب این دستگاه خدمات رسان پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه ۳۰ درصد مطالبات در سراسر استان برای توسعه شبکه گاز رسانی لرستان هزینه می‌شود، اضافه کرد: بخش عمده این مطالبات مربوط به واحدهای صنعتی است که انتظار می رود صاحبان این صنایع نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

لطفعلیان بیان کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری بروجرد و اشترینان و ۱۳۹ روستاهای این شهرستان از نعمت گاز شهری بهره مند هستند که این مقدار معادل ۹۵ درصد جمعیت روستایی بروجرد است.

وی ادامه داد: مجموع مشترکان گازشهری بروجرد ۱۱۵ هزار و ۵۹۰ مشترک است که از این تعداد ۹۰هزار و ۵۹۸ مشترک شهری و مابقی در روستاها ساکن هستند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: در۹ ماه سال جاری ۲۷ روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند شدند و هم اکنون کار گازرسانی به ۳۹ روستا در حال انجام است.

لطفعلیان گفت: تا کنون ۵۷۱ هزار کیلومتر شبکه شهری و ۶۲۴ هزار کیلومترشبکه گاز روستایی در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش ایرنا ٤٩٣ هزار مشترک گاز درلرستان از خدمات شرکت گاز استفاده می ‌کنند که تعداد ١١٧ هزار روستایی و ٣٧٦ هزار مشترک شهری می‌ باشند.

٩٩ درصد جمعیت شهری و بیش از ٧٢ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close