اخبار بروجرد

بروجردی: بازسازی دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) بروجرد کار ارزشمندی است

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنای تاریخی دبیرستان امام(ره) بروجرد به عنوان موزه مفاخر این شهر انتخاب شود.

به گزارش مهر، علاء الدین بروجردی در آیین نکوداشت غلامرضا خلیلی خیر خیر اندیش بروجردی در سالن دکتر زرین کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد با بیان این مطلب اظهار داشت: از مردم بروجرد که مردمی قدر شناس هستند و زحمت برگزاری این مراسم را کشیدند، تقدیر می کنم.

وی تصریح کرد: وظیفه ما بروجردی ها این است که در هر کجای دنیا شخصیتی از سرزمین بروجرد که در اینجا تربیت و رشد پیدا کرده قدردانی کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بروجرد در زمینه های مختلف شخصیت های ارزشمندی دارد و هنرمندان در بروجرد تحسین برانگیز هستند، کسانی هستند که تاریخ بزرگ شهر را رقم می زنند.

بروجردی با اشاره به آیات قرآن کریم پیرامون ضرورت وحدت و دوری از اختلاف در بین مسلمانان، ادامه داد: باید دست در دست هم بدهیم، با همه سلایق، کشور ما  این افتخار را دارد که انقلاب اسلامی آزادی را به ارمغان آورده است،  نباید اینقدر از هم جدا شویم.

وی اظهار داشت: امید است با تمسک به این آیات الهی بتوانیم دین خود را ادا کنیم و به وظایف تاریخی خود عمل کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازسازی دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) بروجرد گفت: بازسازی این دبیرستان تاریخی کار ارزشمندی است.

بروجردی افزود: پیشنهاد کرده ایم اگر امکان دارد این بنای تاریخی به عنوان موزه مفاخر بروجرد انتخاب شود چرا که بنایی فاخر است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close