اخبار بروجرد

کیانوش دالوند: با افتخار فیلم های ایرانی می سازیم

روزهای بروجرد- ما فقط چهار برادر نیستیم، ما گروه بزرگی داریم که همگی مثل برادر هستیم و برای رسیدن به نقطه اوج تلاش می کنیم.این را کیانوش دالوند تهیه کننده و کارگران سینمای ایران در مراسم بزرگداشت برادران دالوند در سینما فلسطین اصفهان گفت.

او بیان کرد ما باید در صنعت فیلم سازی به روز باشیم. در حالی که انیمیشن های ما هنوز در ابتدای راه ونو پاست و تجربه ای که درباره این عرصه  پرکار فیلم سازی داریم کم است. گروه ما با ایجاد یک دفتر مرکزی در تهران در تلاش است برای رسیدن به بهترین ها، با کمک دفتر بروجرد و همکاری عوامل این دو دفتر مسیر پیشرفت را دنبال کند و قطعا ما می توانیم در صنعت انیمیشن بسیار ارتقا پیدا کنیم.

رضا داد، دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم نیز در این بزرگداشت بیان کرد: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۴۰ اثر ستودنی جمع آوری شده است.

هموطنانی که علاقه به دیدن این چهل فیلم فاخر دارند می تواند این فهرست را از موسسه رسانه های تصویری  تهیه  کنند.

ثریا قاسمی و حبیب ایل بیگی مدیریت بنیاد سینمایی فارابی نیز در بخشی از مراسم برای رونمایی از این آثار روی سن حضور یافتند.

داریوش دالوند که در همراهی با برادرش کیانوش به روی صحنه فراخوانده شد هم خاطر نشان کرد: قطعا کار و سختی کار می تواند به روابط خانوادگی آسیب بزند، اما ما چهار برادر در ابتدای کار با هم عهد و پیمان بستیم مسائل کاری به خانه و خانواده منتقل نشود.

وی همچنین افزود: یادآور شدن و یاد آوری کردن اسطوره های ایرانی مانند رستم و سهراب از اهمیت بالایی برخوردار است و ما با افتخار فیلم های ایرانی می سازیم.

رضا درستکار، منتقد سینما نیز در این مراسم با بیان اینکه برادران دالوند زحمات خود را در عرصه سینما ثبت کرده اند، گفت: برادران دالوند نمونه و الگویی هستند برای کودکانی که می خواهند در این عرصه فعالیت کنند. آنها با باورهای عمیق خود از حرفه فیلم سازی اکنون از بهترین گروه های جوان فیلم سازی هستند و من برای این چهار برادر آرزوی موفقیت می کنم.

در پایان این بزرگداشت با اهدای لوح یاد بود به برادران دالوند از سال ها تلاششان در حوزه سینما و انیمیشن تقدیر شد.پس از انجام تقدیر،  پوستر عکس برادران دالوند به دست علیرضا رضا داد  دبیر جشنواره و محمد علی جعفری معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رضا ایل بیگی و ثریا قاسمی امضا شد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close