اخبار بروجردویژه ها

انتقاد فرماندار بروجرد از مسئولان استانی: در تکمیل پل شهدای دانش آموز بروجرد همه پشت ما را خالی کرده اند

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد از توقف ساخت پروژه پل شهدای دانش‌آموز این شهر انتقاد کرد.

به گزارش مهر، رضا آریایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شورای اسلامی شهر بروجرد با انتقاد از تاخیر در ساخت پل شهدای دانش آموز این شهر، گفت: متاسفانه در تکمیل و ساخت برخی پروژه های عمرانی بروجرد مسئولان بیشتر حرف می زنند و کمتر عمل می کنند.

وی، افزود: در حال حاضر در تکمیل پل شهدای دانش آموز بروجرد همه پشت ما را خالی کرده اند.

فرماندار بروجرد، تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار جدید برای ادامه ساخت این پل انتخاب شده است که در روزهای آتی مشکلات موجود حل خواهد شد.

آریایی، ادامه داد: قرار بود پل شهدای دانش آموز بروجرد در ۲۲ بهمن ماه سال جاری افتتاح شود اما امروز شاهد متوقف شدن این پروژه در بروجرد هستیم.

وی، افزود: به احتمال زیاد عرشه پل تا پایان امسال ساخته شود که اگر تکمیل پل به سال آینده موکول شود به طور قطع اعتباری میلیاردی لازم دارد و ممکن است ادامه روند ساخت را سخت تر کند.

فرماندار بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام کارگروهی در بروجرد، اظهار داشت: اگر در شرایط فعلی امور به صورت گروهی انجام نشود نمی توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

آریایی، تاکید کرد: شورای اسلامی شهر بروجرد سال اول کاری خود را با فراز و نشیب هایی پشت سر گذاشت و امسال تجربیات زیادی کسب کرده است.

وی، افزود: اعضای شورا امسال می دانند که به چه شیوه ای عمل کنند و این نشست ها نشان دهنده این است که قرار است اتفاقات خوبی در شهر بیفتد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close