اخبار سیاسیاخبار لرستان

۵۰ درصد اعتبار تهیه طرح جامع شهری خرم‌آباد و بروجرد تصویب شد

روزهای بروجرد- معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: ۵۰ درصد اعتبار تهیه طرح جامع شهری خرم‌آباد و بروجرد در سازمان پدافند غیرعامل کشور مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، حبیب‌الله خجسته‌پور در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: تغییر مداوم ماهیت تهدیدات و رشد آنها با تکنولوژی سبب شده که شناسایی و مقابله، بسیار سخت باشد و بعضا نیازمند هزینه‌های قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی که وظیفه اصلی آنها حفاظت و حراست از زیرساخت‌های مختلف استان است باید با تغییر ماهیت تهدیدات، خود را با علم و دانش مقابله با آنها مجهز کنند افزود: بر همین اساس به منظور افزایش تاب آوری دستگاه‌ها باید نسبت به شناسایی تهدیدات حوزه خود اقدام و با اولویت بندی آنها بر اساس سطح اثر، شدت و عملکرد تهدید و… اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: همچنین نیاز است با انجام برنامه‌ریزی‌های هدفمند و انجام رزمایش‌های مختلف آمادگی خود را در جهت مقابله با این تهدیدات افزایش دهند.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های اداره کل پدافند غیرعامل استان، ۵۰ درصد اعتبار تهیه طرح جامع شهری خرم‌آباد و بروجرد همزمان با تهران و اصفهان در سازمان پدافند غیرعامل کشور مورد تصویب قرار گرفته است که انتظار می‌رود شهرداران هرچه سریع‌تر با تامین مابقی اعتبار نسبت به انجام مطالعات مذکور اقدام کنند.

خجسته پور تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها نسبت به جذب اعتبارات خود در زمینه پدافند غیرعامل اقدام کرده‌اند از سایر دستگاه‌های اجرایی نیز خواسته می‌شود هرچه سریع‌تر با توجه به زمان باقی مانده برای مبادله موافقت‌نامه و جذب اعتبار در این زمینه اقدام کنند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close