اخبار بروجرد

استاندار لرستان: اعضای شورای شهر بروجرد حاشیه‌ها را کنار بگذارند

روزهای بروجرد- استاندار لرستان با تاکید بر دوری از حاشیه از سوی اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد، گفت: اعضا باید قدر اعتماد مردم را بدانند.

به گزارش مهر، سید موسی خادمی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد در سخنانی خطاب به اعضای شورای شهر بروجرد، اظهار داشت: شورای شهر محل خدمت گذاری به مردم است و باید اعضای شورا قدر اعتماد مردم را بدانند.

وی با بیان اینکه لازمه رشد و پیشرفت در هر حوزه ای همدلی و همکاری است، عنوان کرد: شورای شهر محل ابراز اختلاف سلیقه و در نهایت اخذ تصمیم هماهنگ است و بدون یک دلی و هماهنگی نمی توانیم به اهداف عالی خود برسیم.

استاندار لرستان با تذکر این نکته، رفتار و گفتار اعضای شورای اسلامی شهر می تواند موجب ارتقای جایگاه شهر در بین افکار عمومی شود، گفت: شورای شهر محل خدمت گذاری است و باید قدر اعتماد مردم را بدانیم و اختلاف سلیقه ها را تبدیل به دسته بندی های مخل رشد و توسعه نکنیم.

خادمی با بیان اینکه بروجرد هم از نظر تاریخی و هم طبیعی و جغرافیایی از جمله بهترین و برجسته ترین شهرهای کشور است و بزرگان و فرزانگان فراوانی از این شهر در سطح کشور درخشیده اند، گفت: شورای شهر بروجرد باید از ظرفیت اعتماد عمومی استفاده کند و با دوری از حاشیه ها خدمت گذاری شایسته برای مردم خوب این شهر باشد.

مقالات مشابه

1 thought on “استاندار لرستان: اعضای شورای شهر بروجرد حاشیه‌ها را کنار بگذارند”

  1. شورای بروجرد متاسفانه عملکرد خوبی نداشته چراکه مهم ترین کار آنها انتخاب شهردار است آن هم شهرداری که کاربلد و کاردان باشد اما در اولین قدم نتوانسته و کاری از پیش نمی برد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close