اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: مجموع عملکرد ادارات بروجرد در حوزه تولید و اشتغال راضی‎کننده است

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: عملکرد مجموعه دستگاه‎های اجرایی بروجرد در حوزه تولید و اشتغال در سال ۹۶ راضی‎کننده است.

به گزارش فارس، علی کورانی‎فر در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: همه جهت‎گیری‎ها در سال ۹۶ حول محور تحقق هر چه بیشتر شعار سال متمرکز بود.

وی در خصوص میزان تحقق شعار سال در بدنه دستگاه‎های دولتی بروجرد عنوان کرد: در سال ۹۶ عملکرد مجموعه دستگاه‎های اجرایی این شهرستان در حوزه تولید، اشتغال، صنایع و تولیدات جدید راضی‎کننده است.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: شعار سال یک روح و سیاست کلی است که باید بر همه فعالیت‎های دستگاه‎های اجرایی کشور و ارکان نظام جاری و ساری باشد.

کورانی‎فر تاکید کرد: جهت‎گیری همه برنامه‎ها در کشور حول این محور اساسی و تحقق سیاست‎های اقتصاد مقاومتی است، در شهرستان بروجرد نیز جهت‎گیری کلی مثبت ارزیابی می‎شود.

وی تصریح کرد: البته در اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال در کنار وجود نقاط قوت، نقاط ضعفی نیز دیده شد که از آن جمله می‎توان به بیان و گزارش وظایف ذاتی و روزمره برخی دستگاه‎های اجرایی به عنوان اقتصاد مقاومتی نام برد.

فرماندار بروجرد بیان کرد: از سویی باید نگرش و فهم صحیح و منطبق بر واقعیات از اقتصاد مقاومتی و سیاست‎های ترسیم شده در این باره در بدنه دستگاه‎های اجرایی تزریق و نقایص موجود در این زمینه مرتفع شود.

کورانی‎فر با اشاره به اینکه عملکرد مدیران در حوزه تحقق شعار سال مورد ارزیابی قرار می‎گیرد، گفت: در حال ارزیابی عملکرد مدیران و مجموعه دستگاه‎های اجرایی بر اساس مصداق، معیار و سنجش هستیم.

وی اظهار کرد: به این ترتیب درصددیم که نقاط قوت و ضعف مجموعه دستگاه‎های اجرایی بروجرد در زمینه تحقق شعار سال و سیاست‎های اقتصاد مقاومتی را در چارچوب خاصی ارزیابی کنیم.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: محور قرار گرفتن مباحث اقتصادی در شعار چندین سال متوالی از سوی رهبر فرزانه انقلاب از نیاز کشور حکایت دارد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close