گوناگون

امام جمعه بروجرد: ورود زنان به ورزشگاه‌ها کرامت آنان را زیر سوال می‌برد

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: ورود زنان به ورزشگاه ها کرامت زنان را زیر سوال می برد و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود مبنی بر خدشه دار کردن اصالت خانواده نزدیک می کند.
امام جمعه بروجرد: ورود زنان به ورزشگاه ها کرامت زنان را زیر سوال می برد
به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نمازجمعه بروجرد اظهار کرد: خانواده در نظام اسلامی از ارزش، اعتبار و قداست خاصی برخورداراست.

وی افزود: دشمن به دنبال ترویج فرهنگ مبتذل غرب درجامعه ایرانی است و زنان و دختران جامعه را به بی بند باری و بی حجابی تشویق می کند.

خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به اینکه مقوله حجاب در جامعه یک مسئله شخصی نیست، بیان کرد: حکومت و دولت اسلامی باید از حریم عمومی جامعه حفاظت و حراست کند ولی تا کنون در این زمینه ضعیف عمل شده که باید به صورت جدی و جهادی اقدام شود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی تمام و بی نظیر برای زنان، دختران و مادران جهان است.

وی ادامه داد: زنان درجوامع غربی هویت خود را از دست داده و به عنوان یک ابزار در دست تاجران و قدرت های بزرگ قرار گرفته اند.

امام جمعه بروجرد گفت: در جوامع غربی از زن به عنوان یک کالا و ابزاری برای تبلیغات استفاده می شود ولی درانقلاب اسلامی ایران زن به اصالت خود پی برده و با کرامت انسانی والا دراجتماع حضور فعال دارد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه در جوامع غربی کانون خانواده به شدت متزلزل است، افزود: مادر در فرهنگ ناب اسلامی سنبل ایثار، فداکاری و گذشت است که خود را وقف همسر و فرزندان می کند.

وی بیان کرد: مادر در رستگاری فرزندان در جامعه نقش بسزایی دارد و فرزندان صالح و پاک از دامان مادران فداکار و مومنه پرورش می یابند که مادران شهدا نمونه بارز آن هستند.

خطیب نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: یکی از عوامل موثر طلاق در جامعه امروز ترویج بی بند و باری در بین برخی از خانواده ها است که در نهایت باعث فروپاشی این بنیاد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی تاکید کرد: ورود زنان به ورزشگاه ها کرامت زنان را زیر سوال می برد و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود مبنی بر خدشه دار کردن اصالت خانواده نزدیک می کند.

وی ادامه داد: شهدا برملت ایران حق حیات ابدی دارند و هر روز را باید به نام یک شهید نامگذاری کرد زیرا ایران اسلامی به برکت خون شهدا امروز از امنیت خاصی برخوردار است.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: برای قدردانی از شهدا باید راه آنها را به عنوان تجلیل عملی اقدام کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به تشکیل بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) در ۲۲ اسفند ۵۸ گفت: بنیاد شهید با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زنده نگه داشتن یاد، نام و حفظ آثار شهدا و خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پراکندن عطر شهادت درجامعه تشکیل شد.

Sunglasses/bandana look cool, write essays for money block the dust from getting on your face, and purchase nice shades and a bandana

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close